|
1. hafta |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
|
2. hafta |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
|
3. hafta |
geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar |
|
4. hafta |
geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar |
|
5. hafta |
doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
|
6. hafta |
doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
|
7. hafta |
öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme, performans değerlendirme |
|
8. hafta |
öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme, performans değerlendirme |
|
9. hafta |
öğrenci ürün dosyası, araştırma kâğıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
|
10. hafta |
öğrenci ürün dosyası, araştırma kâğıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
|
11. hafta |
öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
|
12. hafta |
öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
|
13. hafta |
öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme |
|
14. hafta |
öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme |