Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
  • Matematik Eğitimi Programı (Tezli) (YL)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İlköğretimde Cebirsel Düşünmenin Gelişimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Cebir ve cebirsel düşünmeyi açıklayabilecektir.
  • Cebir ve cebirsel düşünmeyi açıklar.
  • Cebirsel düşünmede temel kavramları analiz edebilecektir.
  • Cebirsel düşünmede temel kavramları inceler.
  • Cebirsel düşünmede temel kavramlar arasındaki ilişkileri değerlendirir.
  • Cebirsel muhakemenin gelişimini analiz edebilecektir.
  • Çocukta cebirsel muhakemenin gelişimini tartışır.
  • Cebirsel muhakemenin gelişiminde önemli olan bileşenleri inceler.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde genelleme perspektifini analiz edebilecektir.
  • Cebirin rotası olarak genellemeyi açıklar.
  • Genelleme etkinlikleri ile cebirsel kültüre giriş yapar.
  • Genelleme ile cebir öğretimindeki yansımaları tartışır.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde problem çözme perspektifini analiz edebilecektir.
  • Cebir gelişiminde problem ve problem çözmenin rolünü açıklar.
  • Cebir gelişiminde problem çözme yaklaşımlarını tartışır.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde modelleme perspektifini analiz edebilecektir.
  • Modelleme ve cebir ilişkisini açıklar.
  • Cebirsel düşünme ve matematiksel modellemedeki yansımaları tartışır.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde fonksiyonel perspektifi analiz edebilecektir.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde fonksiyonel yaklaşımının rolünü açıklar.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde fonksiyonel yaklaşımları tartışır.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde teknoloji kullanımını analiz edebilecektir.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde teknolojinin rolünü açıklar.
  • Cebirsel düşünmenin gelişiminde kullanılan yazılımları inceler.
  • . Cebirsel düşünmede öğrenci güçlükleri ve kavram yanılgılarını analiz edebilecektir.
  • Cebirsel düşünmede öğrenci güçlüklerini belirler.
  • Cebirsel düşünmede öğrencinin yapmış olduğu kavram yanılgılarını belirler.
  • Cebirsel düşünmede öğrenci güçlükleri ve kavram yanılgılarını ilgili araştırmalarla tartışır.
  • Cebirsel düşünme üzerine gerçekleştirilen araştırmaları analiz edebilecektir.
  • Cebirsel düşünme üzerine gerçekleştirilen araştırmaları inceler.
  • Cebirsel düşünme üzerine gerçekleştirilen araştırmaları tartışır.
  • Cebirsel düşünme üzerine gerçekleştirilen araştırmaları eleştirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri