Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • Fransızca Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Erken Çocuklukta Yabancı Dil Öğretimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Fransa'da erken yaşta yabancı dil öğretimi durumunu saptayabilecektir.
  • Bu öğretimin gerekliliğini açıklar.
  • Eğitim/öğretimde araç gereç uygulamalarını betimler.
  • Türkiye'de okulöncesi ve ilkokul eğitim kurumlarında yabancı dil eğitimi ile ilgili bilgileri aktarabilecektir.
  • Milli Eğitim Bakalığının amaçlarını aktarır.
  • Eğitim programının amacını ifade eder.
  • Uygulama ile ilgili verileri açıklar.
  • Okulöncesi çağda yabancı dil öğretiminin gerekliliğini açıklayabilecektir.
  • Okulöncesi çağdaki çocukların gelişim özelliklerini açıklar.
  • Okulöncesi çağdaki çocukların eğilim ve becerilerini belirler.
  • Okulöncesi çağın gelişim özelliklerinin yabancı dil öğrenimindeki etkilerini açıklar.
  • İlköğretim çağındaki çocukların gelişim özelliklerini tanımlayabilecektir.
  • Çocukların dil gelişim özelliklerini tanımlar.
  • Çocukların bilişsel gelişim özelliklerini tanımlar.
  • Çocukların duygusal gelişim özeliklerini tanımlar.
  • Çocukların fiziksel gelişim özelliklerini tanımlar.
  • Çocuklarla yetişkinleri yabancı dil öğrenimi açısından karşılaştırabilecektir.
  • Yabancı dil öğreniminde yetişkinlerle çocuklar arasındaki farklılıkları tartışır.
  • Bu farklılılkların nedenlerini sorgular.
  • Bu faklılıkların yabancı dil öğrenimine yansımalarını tartışır.
  • Sınıf yönetiminin ne olduğunu ve neden gerekli olduğunu açıklayabilecektir.
  • Çocuklara yabancı dil öğretirken kullanılan sınıf dilini tanımlar.
  • Değişik ortamlara uygun sınıf dili kullanır.
  • Gerekli sınıf yönetimi stratejilerini kullanır.
  • Okulöncesi ve okul çağındaki çocukların yabancı dil öğrenme süreçlerini sorgulayabilecektir.
  • Çocukların yabancı dil öğrenme stratejilerini ayırt eder.
  • Eğlenerek öğrenmenin rolünü tartışır.
  • Motivasyonun öğrenmede etkisini tartışır.
  • Yaratıcılıkla öğrenmeyi ilişkilendrir.
  • Anadil ve yabancı dil öğrenim süreçlerini karşılaştırır.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri