Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • İngilizce Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dil Edinimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Bu dersin sonunda: 1. öğrenciler birinci dil edinim sürecini betimleyebileceklerdir.
  • Öğrenciler: 1.1. dil, öğrenme, ve dil öğrenme kavramlarını tanımlarlar. 1.2. davranışçı, doğuştancı, etkileşimci öğrenme kuramlarını ve gelişimsel süreçleri açıklarlar. 1.3. birinci dil edinimine ilişkin yaklaşımları analiz ederler. 1.4. birinci dil edinimine ilişkin yaklaşımları karşılaştırırlar.
  • Bu dersin sonunda öğrenciler ikinci dil edinim sürecini betimleyebileceklerdir.
  • Öğrenciler: 2.1. öğrenme ortamlarını saptayıp belirlerler. 2.2 ikinci dil edinim / öğrenim modellerini açıklarlar 2.3 kuramsal bilgileri uygulamaya geçirirler
  • Bu dersin sonunda: öğrenciler ikinci dil öğrenimindeki bireysel farklılıkları saptayabileceklerdir.
  • Öğrenciler: 3.1 iyi olarak tanımlanan öğrenenlerin özelliklerini tanımlarlar. 3.2 öğrenen özelliklerini analiz ederler.
  • Bu dersin sonunda öğrenciler, öğrenen aradilini analiz edebileceklerdir.
  • Öğrenciler: 4.1 dil gelişim süreçlerini saptayıp tanımlarlar. 4.2 ikinci dil öğreniminde birinci dilin etkilerini açıklarlar. 4.3 birinci ve ikinci dil öğrenim süreçlerindeki benzerlik ve farklılıkları tanımlarlar.
  • Bu dersin sonunda öğrenciler öğrenme ortamlarını analiz edebileceklerdir.
  • Öğrenciler: 5.1. doğal öğrenme ortamları ve akademik öğrenme ortamlarını tanımlarlar. 5.2. yapısalcı ve iletişimci öğretimde etkileşim biçimlerini analiz ederler. 5.3. farklı öğrenme ortamlarında kullanılan geribildirim türleri ve sıklıklıklarını ayırt ederler. 5.4. farklı öğrenme ortamlarında kullanılar soru türleri ve sıklıklarını ayırt ederler.
  • Bu dersin sonunda öğrenciler dil öğrenme / edinme kuramlarının ikinci öğretimine ilişkin doğurgularını saptayıp tanımlayacaklardır.
  • Öğrenciler: 6.1. farklı öğretme önerilerin analiz ederler. 6.2. birinci ve ikinci dil öğrenimi / edinimi ilkelerini sınıfiçi öğretim süreçleriyle ilişkilendirirler.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri