Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD Tezsiz YL
  • Kurumsal İletişim Bilim Dalı-Online Tezsiz YL.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Küresel İletişim
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • 1. Bu ders sonunda öğrenci, küresel uygulamalarda işletme beklentisine ve yararına uygun iletişim yaklaşımlarını önerebilecektir. 1.1. Küreselleşme ile iletişim arasındaki bağlantıları yorumlar. 1.2. Uluslararası anlaşmalarla iletişim çalışmalarını ilişkilendirir. 1.3. Uluslararası çerçevede kurum için en uygun iletişim yaklaşımlarını sorgular.
  • 2. Kültürlerarası iş uygulamalarında ortaya çıkacak sorunlar için çözüm önerebilecektir. 2.1. Kültürlerarası iletişimde yaşanabilecek dil sorunlarını belirler. 2.2. Sözsüz iletişimin kültürlerarası iletişimde ne tür sorunlar yaratabileceğini örneklendirir. 2.3. İş dünyasında kültürlerarası iletişimin neden açık olması gerektiğini tartışır.
  • 3. Reklam çalışmalarını uluslararası alanda değerlendirebilecektir. 3.1. Çok uluslu işletmelerin ve uluslararası reklam ajanslarının gelişiminin reklamcılığa etkisini örneklendirir. 3.2. Uluslararası reklam çerçevesinde demografik özellikleri, ekonomik faktörleri, coğrafik özellikleri, siyasal ve yasal çerçeveyi ve kültürel çerçeveyi sorgular. 3.3. Uluslararası alandaki reklam uygulamalarını çözümler. 3.4. Uluslararası reklam çerçevesinde stratejik kararlar önerir.
  • 4. Halkla İlişkiler çalışmalarını uluslararası alanda değerlendirebilecektir. 4.1. Uluslararası şirketlerin ve uluslararası örgütlerin, halkla ilişkilerin küresel alanda gelişimini nasıl etkilediğini örneklendirir. 4.2. Yerel ve uluslararası halkla ilişkiler arasında benzerlik ve farklılıkları ayırt eder. 4.3. Çok kültürlü ortamlarda halkla ilişkilerin etkinlik koşullarını tartışır. 4.4. Uluslararası halkla ilişkiler çerçevesinde stratejik kararlar önerir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri