Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD Tezsiz YL
  • Kurumsal İletişim Bilim Dalı-Online Tezsiz YL.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Küresel İletişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Küresel İletişim KİL507 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır.
Okuma Listesi • Ağcakaya, S. & Öğrekçi, S. ( 2016) “ Küreselleşme ve Küreselleşmenin Evrensel Değerleri” Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, Yıl: 2016, Cilt: 7, Sayı: 14, ss.25-42• Kartari, Asker (2013) Kültürlerarası İletişim Ünite 1-2-3-4 • Mora, N. (2011) Medya Çalışmaları Medya Pedagojisi ve Küresel İletişim. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık
Değerlendirme Ara Sınav % 20 - Dönem sonu sınavı % 80
Staj & Uygulama yok
Katalog İçeriği Küreselleşmenin Gelişimi; Uluslararası İletişim Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi ; Kültürlerarası İletişim Ve Dil Kullanımı; Sözsüz İletişim Sorunları; İş dünyasında Kültürlerarası İletişim; Küresel Pazarlama İletişimi Çalışmaları; Politik, Yasal ve Ekonomik Çerçevenin İncelenmesi; Kültürel Çerçevenin İncelenmesi; Uluslararası Şirketlerin Halkla İlişkiler Çalışmalarını Etkilemesi; Yerel ve Uluslararası Hİ Arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar; Çok Kültürlü Ortamlarda Hİ Etkinlikleri; Küresel Hİ Çerçevesinde Stratejik Yaklaşımlar ; Küresel Hİ Çalışmalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı; Küresel Hİ Kampanyalarının Özellikleri.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri