Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler İçin Doğal Geli.D.Uy.
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • 1. Özel eğitimde gelişimsel, davranışsal, hem gelişimsel hem davranışsal müdahalelerin kuramsal temellerini tanımlayabilecektir. 1.1. Gelişimsel uygulamaların kuramsal temellerini tanımlar. 1.2. Davranışsal uygulamaların kuramsal temellerini tanımlar. 1.3. Hem gelişimsel hem davranışsal yaklaşımları tanımlar.
  • 2. Gelişimsel davranışsal uygulamaların gelişimini betimleyebilecektir. 2.1. Gelişimsel davranışsal uygulamalara ilişkin tartışmalı konuları betimler. 2.2. Gelişimsel davranışsal uygulamalara ilişkin tartışmalı konular açısından gerekli önerileri sıralar.
  • 3. Gelişimsel davranışsal uygulamalara ilişkin stratejileri detaylıca tanımlayabilecektir. 3.1. Güdüleyici stratejileri betimler. 3.2. Öncül temelli stratejileri betimler. 3.3. İpucu stratejilerini betimler. 3.4. Sonuç temelli stratejileri betimler.
  • 4. Gelişimsel davranışsal uygulama modellerini betimleyebilecektir. 4.1. Erken Başlangıç Denver modeli'ni uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.2. Temel tepki öğretimini uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.3. Project imPACT Modeli'ni uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.4. JASPER'i uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.5. Gömülü öğretimi uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.6. Karşılıklı taklit eğitimini uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.7. Fırsat öğretimini uygulama ve araştırma açısından betimler. 4.8. Geliştirilmiş Milieu öğretimini uygulama ve araştırma açısından betimler.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri