Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı
  • İlkokulda Yenilikçi Eğitim Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Fen Eğitiminde Yeni Yönelimler
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Bilimin ne olduğunu açıklayabilecektir.
  • Bilimin tanımını yapar
  • Bilimin farklı tanımlarını karşılaştırır.
  • Geçmişten günümüze bilime bakış açısındaki değişimleri kavrar
  • Geleneksel ve çağdaş bilim anlayışlarını karşılaştırır
  • Bilimin doğasını açıklayabilecektir.
  • Bilimin doğası kavramını açıklar.
  • Bilimin ve bilimsel bilginin doğasına ait özellikleri sıralar
  • Bilimin doğasına ait özelliklerle ilgili bilim tarihinden örnekler verir.
  • Bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye dönük örnek uygulamalar tasarlayabilir.
  • Bilimsel süreç becerilerini tanımlar.
  • Bilimsel süreç becerilerini sınıflandırır.
  • Bilimsel süreç becerileri ile fen öğretimini ilişkilendirir.
  • Bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik uygun etkinlikler tasarlar
  • Fen eğitiminde kullanılan kavram öğretimi tekniklerini açıklayabilecektir.
  • Kavramlar ve özelliklerini açıklar.
  • Kavram çeşitlerini sınıflar
  • Kavram geliştirme süreçlerini açıklar
  • Kavram öğretiminde kullanılan yaklaşımları açıklar.
  • Fen öğretiminde kullanılan bazı güncel yaklaşımları tanıyabilecektir.
  • Araştırma sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımını açıklar
  • Argümantasyon odaklı öğrenme yaklaşımını açıklar
  • Fen-teknoloji-toplu-çevre ilişkisini açıklar.
  • Fen eğitiminde sosyo-bilimsel konulara örnek verir.
  • STEM yaklaşımını açıklar.
  • Fen eğitiminde teknoloji entegrasyonunu açıklayabilecektir.
  • Fen-teknoloji ilişkisini açıklar.
  • Fen eğitiminde kullanılabilecek teknolojileri sıralar
  • Fen eğitiminde kullanılabilecek alternatif ölçme-değerlendirme yaklaşımlarını açıklayabilecektir.
  • Alternatif ölçme değerlendirmenin önemini ve gereğini açıklar.
  • Fen eğitiminde kullanılabilecek alternatif ölçme değerlendirme yöntem ve tekniklerini sıralar.
  • Altennatif ölçme değerlendirme yöntem ve tekniklerinin nasıl kullanıldığını açıklar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri