| 1 |
İnsan ve sosyal çevre arasındaki ilişkiyi anlayabilme. |
X |
|
|
|
| 2 |
Alanı ile ilgili eğitim ve öğretim süreçlerini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme. |
X |
|
|
|
| 3 |
Temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
X |
|
|
|
| 4 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bir projede çalışabilme, bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme. |
X |
|
|
|
| 5 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme. |
X |
|
|
|
| 6 |
Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme. |
X |
|
|
|
| 7 |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. |
X |
|
|
|
| 8 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilme, verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme. |
X |
|
|
|
| 9 |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuatı anlayabilme. |
X |
|
|
|
| 10 |
Sosyal, kültürel ve hukuksal hak ve sorumluluklara uygun hareket edebilme. |
X |
|
|
|
| 11 |
Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme |
X |
|
|
|
| 12 |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranıp ve bu süreçlere katılabilme. |
X |
|
|
|
| 13 |
Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme. |
X |
|
|
|
| 14 |
Çocuklarla ilgili bakım işlevini gerçekleştirebilme. |
X |
|
|
|
| 15 |
Bireysel farklılıkları dikkate alarak öğrenim gereksinimlerini belirleyebilme, eğitim sürecini planlayıp uygulayabilme. |
X |
|
|
|
| 16 |
Kendisini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme. |
X |
|
|
|