| 1 | İnsan ve sosyal çevre arasındaki ilişkiyi anlayabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 2 | Alanı ile ilgili eğitim ve öğretim süreçlerini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 3 | Temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 4 | Alanıyla ilgili temel düzeydeki bir projede çalışabilme, bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 5 | Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 6 | Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 7 | Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 8 | Alanıyla ilgili temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilme, verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 9 | Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuatı anlayabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 10 | Sosyal, kültürel ve hukuksal hak ve sorumluluklara uygun hareket edebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 11 | Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 12 | Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranıp ve bu süreçlere katılabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 13 | Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 14 | Çocuklarla ilgili bakım işlevini gerçekleştirebilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 15 | Bireysel farklılıkları dikkate alarak öğrenim gereksinimlerini belirleyebilme, eğitim sürecini planlayıp uygulayabilme. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 16 | Kendisini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme. | X |  |  |  |