1 |
Etkileşimli öğretim yazılımları geliştirebilme |
|
|
|
X |
2 |
Eğitim amaçlı web ortamları geliştirebilme |
|
|
|
X |
3 |
Bir programlama dili kullanarak veritabanı uygulamalarını kapsayan gereksinime uygun program yazabilme |
|
|
|
X |
4 |
Veritabanı uygulamalarını kapsayan bir web sunucusu kurabilme |
|
X |
|
|
5 |
Ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanarak öğrenci başarısını değerlendirebilme |
|
X |
|
|
6 |
Ofis yazılımlarını (MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint …) ileri düzeyde kullanabilme |
|
X |
|
|
7 |
Bilgisayar ağ sisteminde karşılaşılan sorunları çözebilme |
|
X |
|
|
8 |
Bir sistem yazılımını (Windows, Linux, Pardus vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
|
X |
|
|
9 |
Bir grafik işleme yazılımını (PhotoShop, Fireworks, Freehand vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
|
|
|
X |
10 |
Bir öğrenme yönetim sistemi yazılımını (Moodle, WebCT, Jumla vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
|
X |
|
|
11 |
Bir bilgisayar ağ sistemini yapılandırabilme |
|
X |
|
|
12 |
Bilgisayar donanımına ilişkin karşılaşılan sorunları çözebilme |
|
X |
|
|
13 |
Öğrenen gereksinimlerine yönelik güvenli öğrenme ortamları tasarlayabilme |
|
X |
|
|
14 |
Eğitim alanındaki teknolojilerin yaygınlaşmasına ve alanındaki konularda liderlik edebilme |
|
|
X |
|
15 |
Öğrenme-öğretme sürecini güncel BİT ile bütünleştirebilme |
|
|
|
X |
16 |
Konu alanı öğretimine uygun öğretim materyalleri geliştirebilme |
|
|
|
X |
17 |
Konu alanı öğretimine uygun yöntem, teknik, araç-gereç ve materyalleri etkili bir şekilde kullanabilme |
|
|
X |
|
18 |
Konu alanı öğretimine yönelik etkinlikler düzenleyebilme |
|
|
X |
|
19 |
Edindiği bilgileri bütüncül biçimde kullanarak konu alanı öğretimine yönelik öğretim planı hazırlayabilme |
|
X |
|
|
20 |
Bir araştırmayı bilimsel araştırma sürecine uygun olarak gerçekleştirebilme |
|
X |
|
|
21 |
Farklı kaynaklardan ulaşılan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirebilme |
|
X |
|
|
22 |
Mesleğiyle ilgili temel düzeyde yabancı dil kullanabilme |
|
X |
|
|
23 |
Toplumun güncel sorunlarını çözmeye yönelik projeler üretebilme |
|
X |
|
|
24 |
Kişisel ve mesleki gelişime açık olma |
|
X |
|
|
25 |
Mesleğiyle ilgili konularda toplumla ve meslektaşlarıyla bilgi paylaşabilme |
|
X |
|
|
26 |
Mesleki ve etik kurallara uyabilme |
|
|
|
X |
27 |
İş birliğine dayalı uygulamalarda görev alabilme |
|
|
|
X |
28 |
Disiplinler ve kültürler arası çalışabilme |
|
X |
|
|
29 |
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyebilme |
|
X |
|
|
30 |
Toplumsal duyarlılığa sahip olma |
|
X |
|
|
31 |
Bilgi okuryazarı olma |
|
X |
|
|
32 |
Toplam kalite yönetimi yaklaşımına yönelik farkındalık geliştirebilme |
|
X |
|
|
33 |
Sanatsal ve kültürel etkinlikleri takip edebilme |
|
X |
|
|