1 |
İnsanın gereksinimlerinden doğan Sosyal Bilgilerin, yaşamı nasıl kolaylaştırdığını açıklayabilme. |
|
|
|
X |
2 |
İnsan sevgisi ve evrenselliğin önemini açıklayabilme. |
|
|
|
X |
3 |
Yurt sevgisi edinmede Sosyal Bilgilerin önemini kavrayabilme. |
|
X |
|
|
4 |
Tarih disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
5 |
Coğrafya disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
6 |
Psikoloji disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
7 |
Antropoloji disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
8 |
Arkeoloji disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
9 |
Ekonomi disiplinine ilişkin alan bilgisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
10 |
Sosyal bilimlere ilişkin kuramsal ve uygulamalı bilgileri bütüncül biçimde kullanabilme. |
|
X |
|
|
11 |
Sosyal Bilgiler eğitimine ilişkin sorunları belirleyerek bilimsel araştırma yapabilme. |
|
X |
|
|
12 |
Öğrenme öğretme sürecini planlayabilme. |
|
X |
|
|
13 |
Sosyal Bilgiler öğretimi strateji, yöntem ve tekniklerini kullanabilme. |
|
X |
|
|
14 |
Sosyal Bilgiler eğitimine yönelik araç gereçleri tanıma ve kullanabilme. |
|
X |
|
|
15 |
Sosyal Bilgiler eğitiminde yeni teknolojilerden yararlanabilme. |
|
X |
|
|
16 |
Sosyal Bilgiler eğitimine ilişkin toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme. |
|
X |
|
|
17 |
Genel kültür bilgisine sahip olabilme. |
|
|
|
X |
18 |
Eğitim yönetimi bilgi ve becerilerine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
19 |
Toplumla iş birliği yaparak liderlik rolü üstlenebilme. |
|
X |
|
|
20 |
Sosyal Bilgiler eğitiminde farklı yöntemlerle çoklu değerlendirme yapabilme. |
|
X |
|
|
21 |
Özel eğitime gereksinim duyan öğrencileri dikkate alan uygulamalar yapabilme. |
|
X |
|
|
22 |
Atatürk ilke ve devrimlerinin toplumun siyasal, sosyal, kültürel, ekonomik alanda gelişimine etkilerini ve önemini açıklayabilme. |
|
|
|
X |
23 |
Öğrencilerin gelişim ve öğrenme özellikleri konusunda bilgi sahibi olma ve ailelerle işbirliği yapabilme. |
|
X |
|
|
24 |
Etkili iletişim becerilerine sahip olabilme. |
|
|
|
X |
25 |
Ulusal bayram ve törenlerin anlam ve öneminin farkına varma, törenlerin yönetim ve organizasyonunu yapabilme. |
|
|
|
X |