Okuma Listesi |
Fosnot, C. T. (Eds.). (2005). Constructivism: Theory, perspectives, and practice. Teachers College PressLarochelle, M., Bednarz, N., & Garrison, J. W. (Eds.). (1998). Constructivism and education. Cambridge University Press.Larsen-Freeman, D., & Anderson, M. (2013). Techniques and principles in language teaching. Oxford University Press.Nunan, D. (1991). Language teaching methodology. A textbook for teachers.Richards, J. C., & Rodgers, T. S. (2014). Approaches and methods in language teaching. Cambridge University Press.Garrison, D. R., & Vaughan, N. D. (2008). Blended learning in higher education: Framework, principles, and guidelines. John Wiley & Sons.Tucker, C. R., Wycoff, T., & Green, J. T. (2016). Blended learning in action: A practical guide toward sustainable change. Corwin Press.Horn, M. B., & Staker, H. (2017). The blended workbook: Learning to design the schools of our future. John Wiley & Sons. |
Katalog İçeriği |
Yapılandırmacılık Kuramı: Yöntem, İlkeler, Dil öğretiminde kullanım olanakları; İş birlikli Öğrenme: Yöntem, İlkeler, Dil öğretiminde kullanım olanakları; Görev Odaklı Öğrenme: Dil öğretiminde görevler, Görev unsurları, Görev odaklı dil öğretim modelleri, Görev türleri; Harmanlanmış Öğrenme: Model, İlkeler, Dil öğretiminde harmanlanmış öğrenme ortamları, Ters-Yüz Öğrenme: Model, İlkeler, Dil öğretiminde ters-yüz öğrenme modeli; E-Öğrenme Platformları: Eş zamanlı öğrenme, eş zamansız öğrenme. |