Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ İNCİ ZEYNEP ÖZONAY BÖCÜK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Borıch, G. D. (2017). Etkili Öğretim Yöntemleri: Araştırma Temelli Uygulama. (Çev. Ed: B. Acat). Ankara: Nobel yayıncılık. Harris, A. (1999). Teaching and Learning in the Effective School. Aldershot: Ashgate. Burden, R. P. ve D. M. Byrd (2003). Methods For Effective Teaching. Usa: Pearson Education. Açıkgöz Ün, K. (2003). Etkili Öğrenme ve Öğretme. İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları. Saban, A. (2000). Öğretme – Öğrenme Süreci- Yeni Teori ve Yaklaşımlar. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
Değerlendirme |
Arasınav, ödev ve dönem sonu sınavı |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Öğretim Süreci ve Sınıf Ortamı; Öğrenmeyi Etkileyen Etmenler ve Etkili Öğretmenlik; Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışları ve Çözüm Önerileri; Öğretimde İyi Uygulama Örnekleri: Alan yazın taraması; Öğretimde İyi Uygulama Örnekleri: Alandaki değerli bilim insanlarının çalışmalarını inceleme; Öğretimde Etkili Bir Uygulama Örneği Tasarlama; Öğretimde Etkili Bir Uygulama Örneği Tasarısını Uygulama; Öğretimde Etkili Bir Uygulama Örneği Sürecini Değerlendirme; Öğretimde Etkili Bir Uygulama Örneği Raporunu Hazırlama ve Sunma; Dersi Değerlendirme. |