Okuma Listesi |
Aral, Neriman, Gülen Baran, Şenay Bulut ve Serap Çimen. (2000). Drama. İstanbul: YA-PA Yayınları.Arnas, Yaşare Aktaş. (2007). Fen ve Matematik Öğreniyorum. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları. Arnas, Yaşare Aktaş. (2005). Okulöncesi Dönemde Matematik Eğitimi. 2. Baskı. Anakara: Nobel Kitabevi.Darıca, Nilüfer. (2004). Okulöncesi Eğitimcileri için Etkinlik Dünyası. Uygulama Kitabı. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları. Darıca, Nilüfer. (2007). Çoklu Zekâ Kuramına Uygun Gelişimsel Etkinlikler. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları. Dere, Hale, Esra Ömeroğlu.(2001). Fen Doğa Matematik Çalışmaları. Ankara: Anı Yayıncılık,Girgin, Günseli ve Işık Gürşimşek. (2005). Oyunlarla Kavram Eğitimi Etkinlik Örnekleri. Ankara: Anı Yayıncılık.Kandır, Adalet. (2002). 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okulöncesi Eğitim Programlarının Hazırlanması. Ankara: Kök Yayıncılık.Oktay, Ayla, Tanju Gürkan, Rengin Zembat, Özgül Polat Unutkan. (2003). Ne Yapıyorum? Neden Yapıyorum? Nasıl Yapmalıyım?. İstanbul: Ya-Pa Yayınları.Ömeroğlu, Esra, Adalet Kandır, Ayşe Turla.(2004). Günlük Planlar İçin Eğitim Durumu Örnekleri. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları. Ömeroğlu, Esra, Adalet Kandır, Özlem Ersoy (2004). Yıllık Plan Örnekleri ve Aile Katılımı Çalışmaları. Morpa Kültür Yayınları. Ömeroğlu, Esra, Özlem Ersoy, Fatma Tezel Şahin, Adalet Kandır, Ayşe Turla. (2003). Müziğin Okulöncesi Eğitimde Kullanılması. Ankara: Kök Yayıncılık.Üstün, Elif. (2007). Okulöncesi Çocuklarının Okuma Yazma Becerilerinin Gelişimi. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları. |
Katalog İçeriği |
Eğitim programının önemi, ilkeleri ve ögeleri; Türkiye'de uygulanan okul öncesi eğitim programlarının tarihsel gelişim süreci; Türkiye'de uygulanan 3-6 yaş okul öncesi eğitim programının temel özellikleri, ilkeleri, kazanımlar, göstergeler, ortam özellikleri, etkinlikler, programda kullanılacak formlar, planlama (aylık eğitim planı, günlük eğitim akışı ve etkinlik planı), uygulama ve değerlendirme; okul öncesi eğitim programı ile ilgili sınıf içi uygulamalı çalışmalar. |