Okuma Listesi |
Akın, M. 81993). Farklı Sosyoekonomik Düzeylerdeki İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Sosyalleşme Düzeylerine Yaratıcı Dramanın Etkisi. (Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi). Ankara Üniversitesi, Ankara.Aykaç, N. (2006). Okul Öncesinde Yaratıcı Drama ve Oyunla Kavram Öğretiminin Öğrencilerin Öğrenme Düzeyi ve Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi. Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu. Kıbrıs.Cömertpay, B. (2006). Dramanın 5-6 Yaş Grubu Çocukların Dil Edinimine Etkisi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Çukurova Üniversitesi, Adana.Çetingöz, D. ve Cantürk Günhan, B. (2011). Drama Uygulamalarının Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Drama Etkinlikleri Planlama Becerilerine Yönelik Görüşleri Üzerindeki Etkileri Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7:1 1, Haziran 2011, ss.89-99.Eshach, H. ve Fried, M. (2005). Should science be taught in early childhood? Journal of Science Education and Technology, 14 (3), 315-336.Gönen, M. (1999). Çocuk Eğitiminde Drama Yönteminin Kullanılması. Türkiye 1. Drama Liderler Buluşması. Oluşum Tiyatrosu ve Drama Atölyesi, s:34-40. Ankara.Güven, İ. (2008). Okulöncesi Drama Etkinliklerinde İlkeler. A. Öztürk (Ed.). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Hong, S. Y. ve Diamond, K. E. (2012). Two approaches to teach_ng young children science concepts, vocabulary, and scientific problem-solving skills. Early Childhood Research Quarterly, 27(2), 295-305.Köksal-Akyol, A. (2003a). Drama ve Dramanın Önemi. Türk Eğitim Bilimleri, 1(2), 179-190.Mangır, M. ve Çağatay Aral, N. (1991). Alt ve Üst Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Dokuz Yaş Çocuklarının Yaratıcılıklarını Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi. Eğitim ve Bilim,79, Cilt:15. Ankara.Ömeroğlu-Turan, E. ve Can-Yaşar, M. (1999). Okul Öncesi Eğitimde Drama Uygulamaları. Gazi Üniversitesi Anaokulu/Anasınıfı Öğretmen El Kitabı, s: 91-110, İstanbul: Ya-Pa Yayınları.Ömeroğlu, E. (1990). Anaokuluna Giden 5-6 Yaşlarındaki Çocukların Sözel Yaratıcılıklarının Gelişimine Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi, Ankara.Özbek, G. (2014). Drama in Education: Key Conceptual Features. Journal of Contemporary Educational Studies, 65 (1),45-61.Öztürk, A. (2001). Eğitim-Öğretimde Yeni Bir Yaklaşım: Yaratıcı Drama. Anadolu Üniversitesi Kurgu Dergisi.18, 251-259.Posner, G. J., Strike, K A., Hewson, P. W. ve Gertzog, W. A. (1982). Accommodation of a Scientific Conception: Toward a Theory of Conceptual Change. Science Education, 66, 211-227. |