Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. TUBA ÇENGELCİ KÖSE |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze öğretim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen ders yoktur. |
Okuma Listesi |
Farris, P. J. (2004). Elementary & middle school social studies an interdisciplinary multicultural approach. New York: McGraw Hill.Martorella, P. H. (2001). Teaching social studies in middle and secondary schools. (3rd ed.). New Jersey: Prentice Hall. Maxim, G. W. (2006). Dynamic social studies for constructivist classrooms. (8th ed.). New Jersey: Prentice Hall.Parker, W. C. ve Jarolimek, J. (1997). Social studies in elementary education (10th ed.). New Jersey: Prentice Hall.Sunal, C. S. ve Haas, M. E. (2002). Social studies for the elementary and middle grades a constructivist approach. Boston: Allyn and Bacon.Welton, D. A. ve Mallan, J. T. (1999). Children and their world: strategies for teaching social studies. Boston: Houghton Mifflin Company. |
Değerlendirme |
1 Ara sınav ve 1 ödev |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Tanzimat Öncesi Dönemde Sosyal Bilgiler Eğitimi: Dönemin Eğitim Özelliklerinin Sosyal Bilgiler Bakımından İncelenmesi; Dönemin Önemli Düşünürlerinin Eğitim Görüşlerinde Sosyal Bilgiler; Tanzimat Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitimi: Dönemin Eğitim Özelliklerinin Sosyal Bilgiler Bakımından İncelenmesi; Dönemin Önemli Düşünürlerinin Eğitim Görüşlerinde Sosyal Bilgiler; II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitimi: Dönemin Eğitim Özelliklerinin Sosyal Bilgiler Bakımından İncelenmesi; Dönemin Önemli Düşünürlerinin Eğitim Görüşlerinde Sosyal Bilgiler; Cumhuriyet Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitimi; Felsefi Akımlar ve Sosyal Bilgiler |