Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. SERAP ERDOĞAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Sağlık Bilimleri (Başlıca Tıp, Fizyoterapi, Ergoterapi, Dil ve Konuşma Terapisi ve Psikoloji), Müzik, Türk Müziği, Müzikoloji ve Özel Eğitim alanlarıyla disiplinler arası ilişkiler içinde olan bu program, belirtilen alanlardan birinden mezun olmanın yanı sıra, ayrıca müzik bilgisi ve enstrüman becerisine sahip olmayı gerektirir. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders yoktur |
Okuma Listesi |
Anvari, S. H., L. J. Trainor, J. Woodside, and B. A. Levy. 2002. “Relations among Musical Skills, Phonological Processing and Early Reading Ability in Preschool Children.” Journal of Experimental Child Psychology 83 (2): 111–130. doi:10.1016/s0022-0965(02)00124-8. Bolduc, J. 2008. “The Effects of Music Instruction on Emergent Literacy Capacities among Preschool Children: A Literature Review.” Early Childhood Research & Practice 10 (1): 1–5.Campbell, P. S. 2010. Songs in Their Heads: Music and its Meaning in Children's Lives. New York: Oxford University Press.Gluschankof, C. 2002. “The Local Musical Style of Kindergarten Children: A Description and Analysis of its Natural Variables.” Music Education Research 4 (1): 37–49. doi:10.1080/14613800220119769. |
Değerlendirme |
Ara sınav Dönem Sonu sınav |
Staj & Uygulama |
Uygulama yapılacaktır |
Katalog İçeriği |
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim; Erken Çocuklukta Öğrenme ve Müzik; Erken Çocuklukta Paylaşılan Müzik Deneyimlerinin Sosyal Anlamı; Erken Çocuklukta Matematik ve Müzik; Duygularla İyi Oluş ve Müzik Terapi; Erken Çocuklukta Şarkılar Aracılığı ile Kavram Geliştirme; Erken Çocuklukta Drama; Erken Çocuklukta Edebiyat ve Müzik; Erken Çocuklukta Etkin Öğrenme Ortamları |