Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Müzik Terapisi Anabilim Dalı
  • Müzik Terapisi Programı (Tezsiz) (YL)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Erken Çocukluk Gelişimi ve Müzik
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Erken Çocukluk Gelişimi ve Müzik MTP521 II.YARIYIL 3+1 5.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. SERAP ERDOĞAN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Sağlık Bilimleri (Başlıca Tıp, Fizyoterapi, Ergoterapi, Dil ve Konuşma Terapisi ve Psikoloji), Müzik, Türk Müziği, Müzikoloji ve Özel Eğitim alanlarıyla disiplinler arası ilişkiler içinde olan bu program, belirtilen alanlardan birinden mezun olmanın yanı sıra, ayrıca müzik bilgisi ve enstrüman becerisine sahip olmayı gerektirir.
Önerilen Dersler Önerilen ders yoktur
Okuma Listesi Anvari, S. H., L. J. Trainor, J. Woodside, and B. A. Levy. 2002. “Relations among Musical Skills, Phonological Processing and Early Reading Ability in Preschool Children.” Journal of Experimental Child Psychology 83 (2): 111–130. doi:10.1016/s0022-0965(02)00124-8. Bolduc, J. 2008. “The Effects of Music Instruction on Emergent Literacy Capacities among Preschool Children: A Literature Review.” Early Childhood Research & Practice 10 (1): 1–5.Campbell, P. S. 2010. Songs in Their Heads: Music and its Meaning in Children's Lives. New York: Oxford University Press.Gluschankof, C. 2002. “The Local Musical Style of Kindergarten Children: A Description and Analysis of its Natural Variables.” Music Education Research 4 (1): 37–49. doi:10.1080/14613800220119769.
Değerlendirme Ara sınav Dönem Sonu sınav
Staj & Uygulama Uygulama yapılacaktır
Katalog İçeriği Erken Çocukluk Döneminde Gelişim; Erken Çocuklukta Öğrenme ve Müzik; Erken Çocuklukta Paylaşılan Müzik Deneyimlerinin Sosyal Anlamı; Erken Çocuklukta Matematik ve Müzik; Duygularla İyi Oluş ve Müzik Terapi; Erken Çocuklukta Şarkılar Aracılığı ile Kavram Geliştirme; Erken Çocuklukta Drama; Erken Çocuklukta Edebiyat ve Müzik; Erken Çocuklukta Etkin Öğrenme Ortamları

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri