| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
ARAŞ. GÖR. UMUT SUNKAR |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
- |
| Değerlendirme |
1 ara sınav 1 final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Teknik Sanatçı Rolü ve Görevleri; Oyun Motorlarında Shader Kullanımı; Hafıza Yönetimi ve Varlık Optimizasyonu; LOD (Level of Detail) ve Culling Teknikleri; Işıklandırma Optimizasyonu; Gerçek Zamanlı Render Stratejileri; Animasyon Sistemlerinin Verimli Kullanımı; Doku ve Materyal Optimizasyonu; GPU/CPU Performans Analizi; Profiling Araçlarının Kullanımı; Platforma Özgü Teknik Sınırlamalar; Optimizasyon İçin Kodlama Stratejileri; Pipeline Verimliliği; Performans İyileştirme Süreci. |