Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak çağrı merkezi sektörüne ilişkin güncel bilgileri içeren ders kitapları, e-Öğrenme materyalleri, uygulama araç-gereçleri ile desteklenen temel düzeydeki kuramsal bilgilere sahip olma. | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 |
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri sektörde kullanabilme becerileri kazanma. | | | | | | | | | | | |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, etkin iletişim kurabilme, müşteri bağlılığı yaratabilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için sorumluluk alabilme. | | | | | | | | | | | |
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | | | | | | | | | | | |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | | | | | | | | | | | |
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | | | | | | | | | | | |
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini aktarabilme. | | | | | | | | | | | |
Bir yabancı dilin; en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme. | | | | | | | | | | | |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | | | | | | | | | | | |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | | | | | | | | | | | |