1 |
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. |
2 |
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında karşılaşılan problemlerde analitik düşünme ve karar verme becerisine sahiptir. |
3 |
Etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğine sahiptir. |
4 |
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. |
5 |
Çağrı Merkezi alanında temel teknoloji ve iş süreçleri hakkında bilgilere sahiptir. |
6 |
Stresli durumlarda soğukkanlı ve sakin davranma becerisini gösterir. |
7 |
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. |
8 |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
9 |
Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. |
10 |
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. |
11 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |