Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Akademik ve Sosyal Yaşam | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitimin Felsefi ve Sosyolojik Temelleri | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 |
İnsan Hakları ve Demokrasi | 0 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 |
İnsan İlişkileri ve İletişim | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 |
İngilizce I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitim Bilimine Giriş | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitim Yönetimi | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 |
Üstün Zekalılar ve Yetenekliler Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Hayat Boyu Öğrenme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Psikolojiye Giriş | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Öğrenme Psikolojisi | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Gelişim Psikolojisi I | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Fizyolojik Psikoloji | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Gelişim Psikolojisi II | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Sosyal Psikoloji | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Psikolojik Testler | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 |
Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Rehberlik Hizmetlerinde Yaratıcı Drama | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Kişilik Kuramları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Uygulamalı Davranış Analizi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Test Dışı Teknikler | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 |
Psikolojik Danışma Kuramları | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 |
Sosyal Beceri Eğitimi | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 |
Okulda Ruh Sağlığı | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Etkili Öğrenme ve Ders Çalışma Yöntemleri | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Davranış Bozuklukları I | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Davranış Bozuklukları II | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Kariyer Rehberliği ve Danışması | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
Kariyer Rehberliği ve Danışma Uygulamaları | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Program Geliştirme | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 3 |
Psikolojik Danışma Becerileri | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Bağımlılık | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Endüstri Psikolojisi | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Yeni Psikolojik Danışma Yaklaşımları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Önleyici Rehberlik ve Psikolojik Danışma | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Çocuk ve Ergenlerle Psikolojik Danışma | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 |
Grupla Psikolojik Danışma | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Bilişsel Davranışçı Terapi: Temel İlkeler ve Uygulama | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulamaları | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Travma Sonrası Psikolojik Danışma | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Kurum Deneyimi | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Meslek Etiği ve Yasal Konular | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 |
Yaşlılık ve Psikolojik Danışma | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Aile Danışmanlığı | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Okullarda Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları I | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Okullarda Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları II | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 |
Gençlik Sorunları Semineri | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 |
Oyun Terapisi | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |