1 |
En_Organizasyonlarda karşılaşılan problemleri tanıma, anlama, analiz etme, çözüm üretme ve veriye dayalı karar verme için gerekli matematik, istatistik ve çözümleme bilgilerine sahip olabilme. |
|
|
|
X |
2 |
En_Organizasyonların çalışanlarında olması gereken işletme ve bilişim alanındaki bilgilere sahip olabilme. |
|
|
X |
|
3 |
En_Yönetim Bilişim Sistemleri Programı\'nda kazandığı bilgi ve becerileri yazılı ve sözlü olarak aktarabilme ve disiplinler arası takım çalışmasına yatkın olabilme. |
|
|
X |
|
4 |
En_Çalıştığı kurumun bilişim alanındaki hedef ve amaçlarını belirleyebilme ve etkili proje yönetimi tekniklerini kullanabilme. |
|
X |
|
|
5 |
En_Bir bilgi sistemini analiz etme, tasarlama, geliştirilme ve kullanımı konusunda bilgilere sahip olabilme. |
|
X |
|
|
6 |
EN_Bilgisayar ve ağ sistemlerini kurma ve yapılandırma becerisine sahip olabilme. |
|
X |
|
|
7 |
En_Organizasyonların verileriin saklanması, sorgulanması ve yönetilmesi için gerekli veritabanı ve veritabanı yönetim sistemlerinin etkin kullanabilme. |
X |
|
|
|
8 |
En_Programlama dilleri ve bilgi sistemleri arasındaki ilişkileri tanımlayabilme ve en az bir programlama dilini etkin kullanabilme. |
X |
|
|
|
9 |
En_Organizasyonların ihtiyaçlarını karşılayan bilgisayar yazılımlarını tanıyıp, seçme, yükleme, özelleştirme ve yönetme konusunda bilgi sahibi olabilme. |
|
X |
|
|
10 |
En_Program içerisindeki yabancı dil desteği sayesinde alanındaki bilgileri izleyebilme ve o dildeki bilgilere erişebilme. |
|
|
X |
|
11 |
En_Etik değerlere ilişkin sorumluluk duygusuna sahip olabilme. |
|
X |
|
|
12 |
En_Alanın dinamik doğası gereği öğrenme gereksiniminin süreklilik gerektirdiğini kavrayabilme, uzaktan eğitim yöntemiyle yaşam boyu öğrenme becerisine sahip olabilme. |
|
|
X |
|
13 |
En_Yönetim Bilişim Sistemleri ile ilgili konularda araştırma ve çalışma yapabilme. |
X |
|
|
|
14 |
En_Bilişim alanında girişimcilik ve yenilikçilik konularında bilgi sahibi olabilme. |
X |
|
|
|
15 |
En_Mesleki ve etik kurallara uyabilme, toplumsal duyarlılığa sahip olabilme. |
X |
|
|
|