|
1. hafta |
Erken eğitim döneminde oyunun önemini ve çocuğun gelişimi üzerine etkileri |
|
2. hafta |
Erken eğitim döneminde gelişimsel olarak oyun gelişimi |
|
3. hafta |
Oyuna dayalı değerlendirme araçları |
|
4. hafta |
Otizmli çocukların eğitiminde oyunun önemi ve oyun davranış özellikleri |
|
5. hafta |
Zihinsel ve sosyal oyun gelişimini dikkate alarak otizmli çocukların her iki oyun gelişimine yönelik oyun seviyesini belirleme |
|
6. hafta |
Alan yazında otizmin tanı kriterlerinde kullanılan değerlendirme araçlarında oyunun işlevinin incelenmesi |
|
7. hafta |
Oyun öğretiminde nitelikli yetişkin-çocuk etkileşimi |
|
8. hafta |
Otizmli çocuklara oyun becerilerin öğretimini planlamada kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamalar |
|
9. hafta |
Oyun öğretiminde kullanılan uygulamalı davranışa analizine dayalı öğretim yöntemleri |
|
10. hafta |
Oyun öğretiminde kullanılan doğal davranışsal müdahaleler |
|
11. hafta |
Otizmli çocukların eğitiminde oyuna dayalı araştırmaların incelenmesi |
|
12. hafta |
Oyuna dayalı öğretim planı hazırlama |
|
13. hafta |
İncelen oyun araştırmalarının raporlaştırılması |
|
14. hafta |
Hazırlanan raporların sunumu |