|
1. hafta |
Türkiye’de ve Dünyada Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Süreci.
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Süreç Basamakları |
|
2. hafta |
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Örnek Uygulamalar |
|
3. hafta |
Gelişimle İlgili Temel Kavramlar |
|
4. hafta |
Gelişim İlkeleri ve Gelişim Dönemleri-Özellikleri |
|
5. hafta |
Çocuk Gelişiminde Tanı ve Değerlendirmenin Yeri, Önemi ve Amaçları |
|
6. hafta |
Özel Gereksinimli Çocuklarda Tanı ve Değerlendirme (üstün yetenekliler, dil ve konuşma bozukluğu, işitme engelliler, zihin engelliler) |
|
7. hafta |
Özel Gereksinimli Çocuklarda Tanı ve Değerlendirme (görme engelliler, serebral palsililer, otizm spektrum bozukluğu, öğrenme güçlüğü) |
|
8. hafta |
Standardize Testler |
|
9. hafta |
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmenin Yorumlanması |
|
10. hafta |
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmenin Sonuçlarının Kullanımı |
|
11. hafta |
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programının (BEP) Hazırlanması |
|
12. hafta |
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Çalışmalarında Ailenin Yeri ve Önemi |
|
13. hafta |
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Çalışmalarında Aileden Bilgi Alma Yolları, Aile ile İşbirliği |
|
14. hafta |
Gelişimsel Değerlendirmede Etik İlkeler ve Uygulama Standartları |