Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Görsel İletişim Tasarımı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital Görüntüleme İşleme Yöntemleri
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Dijital görüntüyü tanımlayabilme ve özelliklerini açıklayabilme.
  • Dijital görüntünün ortaya çıkışını ve dijital görüntü işlemenin tarihini açıklayabilme.
  • Dijital görüntü işlemenin yaygın olarak kullanıldığı alanları açıklayabilme.
  • Basılı görsel tasarım ürünlerini tanımlayabilme, kullanım amaçlarını ve genel özelliklerini açıklayabilme.
  • Basılı görsel tasarım ürünlerinde renk özelliklerini açıklayabilme.
  • Basılı görsel tasarım ürünlerinin üretim sürecini açıklayabilme.
  • Bir Dijital Görsel Tasarım Ürünü olarak Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) ve Kullanıcı Arayüzü Tasarımı (UI)’nın genel özelliklerini tanıma ve anlama.
  • Teknolojinin getirmiş olduğu yeniliklerle ortaya çıkan Dijital Görsel Tasarım Ürünlerini tanıma.
  • Sosyal Medya Uygulamalarında Görsel Tasarım Ürünleri Oluşturma ve Genel Özelliklerini Tanıma.
  • Hareketli Grafik Oluşturma Yöntemlerini tanıyabilme.
  • Hareketli Grafik Yazılımlarını ayırt edebilme ve sıralayabilme.
  • Dijital sanat uygulamalarını tanımlayarak görüntü işleme teknikleri ile arasındaki ilişkiyi açıklayabilme.
  • Generatif sanatı ve generatif sanata ilişkin temel tasarım ögelerini tanımlayabilme.
  • Hareketli görüntü üretimine dayanan sanatsal türlerde görüntü işleme yazılımlarının temel işlevlerini tanımlayabilme.
  • Geleneksel medya ile yeni medya arasındaki farkları ayırt edebilme.
  • Oyunlarda dijital görüntülerin oluşturulma yöntemlerini anlayabilme.
  • Sinemada dijital görüntülerin oluşturulma yöntemlerini anlayabilme.
  • Veriyi ve büyük veriyi tanımlayarak veri madenciliği süreçlerini sıralayabilme.
  • Yapay zekâ, derin öğrenme ve makine öğrenimi arasındaki ilişkiyi açıklayabilme.
  • Yapay zekâ tabanlı veri görselleştirme araçlarını tanıyabilme.
  • Görsel iletişimde algı ve algılamayı açıklayabilme.
  • Gösterge ve görsel göstergeleri sıralayabilme.
  • Göstergebilimsel düşün ve anlamlandırmayı açıklayabilme.
  • Göstergelerin anlamlandırma biçimlerini sıralayabilme ve çözümlemeyi kavrayabilme.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri