Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Görsel İletişim Tasarımı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Tasarimda Sirali Anlatim Ve Öykülendirme
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Transmedya kavramının temel tanımını ve gelişimini açıklayabilme.
  • Transmedya hikâye anlatıcılığının temel prensiplerini ve özelliklerini ayırt edebilme.
  • Geleneksel ve transmedya anlatı arasındaki farkları karşılaştırabilme.
  • Yapay zekâ ile ilgili kavramları açıklayabilme
  • Yapay zekânın transmedya anlatı üzerindeki etkilerini değerlendirebilme.
  • Yapay zekâ destekli transmedya projelerinin potansiyelini ve sınırlarını analiz edebilme.
  • Dijital çağda yapay zekânın rolünü ve anlatı üzerindeki yansımalarını tartışabilme.
  • Genişletilmiş gerçeklikle ilgili kavramları açıklayabilme
  • Genişletilmiş gerçekliğin transmedya anlatıdaki rolünü ve önemini açıklayabilme.
  • XR teknolojilerinin transmedya projelerine nasıl entegre edilebileceğini örneklerle açıklayabilme.
  • XR'nin transmedya anlatılarda izleyici deneyimini nasıl zenginleştirdiğini değerlendirebilme.
  • Oyunlaştırma ve dijital oyunların transmedya anlatı ile ilişkisini kurabilme.
  • Oyun endüstrisindeki transmedya stratejilerini ve örneklerini analiz edebilme.
  • Yakınsama kültürünün oyunlar ve transmedya üzerindeki etkilerini tartışabilme.
  • Kitle iletişiminin transmedya anlatı ile etkileşimini değerlendirebilme.
  • İzleyici ve katılım kavramlarının transmedya anlatıdaki önemini açıklayabilme.
  • Transmedya projelerinin kitle iletişim araçları aracılığıyla nasıl yaygınlaştırılacağını tartışabilme.
  • Eğitsel teknolojilerin transmedya anlatı ile entegrasyonunu değerlendirebilme.
  • Eğitimde transmedya yaklaşımlarının potansiyelini ve faydalarını açıklayabilme.
  • Gelecekte eğitimde transmedya kullanımına ilişkin öngörüleri tartışabilme.
  • Markalaşma ve transmedya anlatı arasındaki ilişkiyi kurabilme.
  • Transmedya projelerinin reklam ve halkla ilişkiler alanındaki uygulamalarını analiz edebilme.
  • Görsel iletişim tasarımının transmedya anlatıdaki rolünü ve önemini açıklayabilme.
  • Multimedya ve interaktivitenin transmedya projelerindeki kullanımını değerlendirebilme.
  • Transmedya projelerinde tasarımcının rolünü ve sorumluluklarını tartışabilme.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri