| 1 | Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 2 | Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 3 | Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 4 | Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 5 | Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranma becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 6 | Dil öğrenme stratejilerini etkili şekilde kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 7 | Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 8 | Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı sözlü metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 9 | Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 10 | Yazma sürecini etkili olarak kullanarak farklı türde metinler oluşturabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 11 | Dile özgü kavramları ve kavramlar arasındaki ilişkileri kavrayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 12 | İnsan dilinin özellikleri, yapısı ve işleyişini anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 13 | İngilizceyi ana dili düzeyine yakın kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 14 | Dil öğrenmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 15 | Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 16 | Mesleki öz güven kazanmış olma (Bir öğretmen olarak kendini yeterli bulma) |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 17 | Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulama becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 18 | Yaşam boyu öğrenme sürecinin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 19 | İngilizce dil yetilerini sürekli geliştirme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 20 | Ders planı hazırlarken öğrencilerinin gereksinimlerini, dil gelişim düzeylerini, yaşlarını, zeka türlerini ve öğrenme stillerini dikkate alabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 21 | Öğretim sürecinde kullandığı materyallerin kullanışlılığı, güncelliği, öğrencilerinin yaş ve dil düzeyine göre etkililiğini değerlendirerek seçebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 22 | Öğretim sürecinde kullanmak üzere özgün materyaller geliştirebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 23 | Öğrencilerinin tümünün etkin katılımını sağlayacak ve başarılarını arttıracak ortamları oluşturabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 24 | Öğrencilerinin tümüne yerinde ve uygun geribildirim sunma becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 25 | Öğrencilerinin tümünün öğretmenle ve birbirleriyle öğrenme amaçlı etkileşimlerini geliştiren okul içi ve dışı çoklu öğrenme (multimedia) ortamları düzenleyebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 26 | Öğrencilerinin tümünün etkili dil öğrenme stratejilerini geliştirmelerine uygun eğitim ortamı düzenleyebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 27 | Öğrencilerinin tümünün, İngilizcenin dil bilgisi ve söz dağarcığını doğru ve etkin şekilde kullanmalarına yönelik etkinlikler düzenleyebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 28 | Öğrencilerinin tümünün dinleme becerilerini geliştirecek etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 29 | Öğrencilerinin tümünün okuma becerilerini geliştirecek etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 30 | Öğrencilerinin tümünün konuşma becerilerini geliştirecek etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 31 | Öğrencilerinin tümünün yazma becerilerini geliştirecek etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 32 | Öğrencilerinin kendi dil öğrenme süreçlerine ilişkin öz değerlendirme yapabilmelerini sağlama becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 33 | İngilizce öğretimine ilişkin ölçme ve değerlendirme uygulamalarının amaçlarını belirleyebilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 34 | Öğretim sürecinde kullanacağı ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerini kullanışlılık, geçerlilik ve güvenirlik açılarından değerlendirerek kullanabilme/geliştirme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 35 | Uygulanan ölçme ve değerlendirme sonuçlarını etkili bir biçimde kullanabilme becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 36 | Öğrencilerinin dil öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirmelerini sağlama becerisi |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 37 | Her öğrencinin dil öğrenmede başarılı olabileceği inancına sahip olma |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 38 | Dış görünüşü, davranışları, iletişim becerisi, entelektüel ve kültürel bilgi birikimi ile öğrencilerine ve topluma örnek olma |  |  |  | X | 
                                                        
                        | 39 | Öğrencilerinin sorunlu davranışları ile başa çıkabilme becerisi |  |  |  | X |