Okuma Listesi |
Öztürk, F. & Günel, E. (2016). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin küresel sistem, küresel eğitim ve çeşitlilik kavramlarına ilişkin algısı. İlköğretim Online, 15 (1), 172-185. Doi: http://dx.doi.org/10.17051/io.2016.79798.Günel, E. & Pehlivan, A. (2015). Examining the citizenship and democracy education textbook and curriculum in terms of global education. Journal of Social Studies Education Research, 6 (1), 123-171.Günel, E. & Pehlivan, A. (2016). Pre-service social studies teachers’ perception of global citizenship. Journal of Education and Future, 10, 51-69.Kaymakçı, S. (2012). Global education in the Turkish social studies teacher training programme. Croation Journal of Education. 14 (4), 817-854. Retrieved from http://hrcak. srce.hr/94325.Özkan, T. (2006). İlköğretim Öğretmenlerinin Küresel Eğitime Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Sosyal Bilimler Enstitüsü /Çukurova Üniversitesi, Adana.PEHLIVAN YILMAZ, Ayşegül; GÜNEL, Elvan. Sosyal Bilgilerde Kültüre Duyarlı Eğitim Uygulamaları: Mülteci Öğrencilerle Etkileşim. EĞİTİM VE BİLİM, [S.l.], v. 47, n. 212, oct. 2022. ISSN 1300-1337. Erişim Adresi: . Erişim Tarihi: 18 Mar. 2023 doi:http://dx.doi.org/10.15390/EB.2022.11338. |