Okuma Listesi |
Acar, H. (2021). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına yönelik sürdürülebilir kalkınma eğitimi önerisi. [Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi], Akdeniz Üniversitesi.Alpaslan, İ. (2015). Unesco, sürdürülebilir kalkınma ve kültür: Somut olmayan kültürel miras (SOKÜM) örneği. [UNESCO Uzmanlık Tezi] UNESCO Türkiye Millî Komisyonu, Ankara.Azrak, Y. (2022). Sosyal bilgiler dersinde sürdürülebilir kalkınma: Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ve ortaokul öğrencilerinin görüşleri. [Yayımlanmamış Doktora Tezi] Anadolu Üniversitesi.Dönmez, C. ve Yeşilbursa, C. C. (2014). Kültürel miras eğitiminin öğrencilerin somut kültürel mirasa yönelik tutumlarına etkisi. İlköğretim Online, 13(2), 425-442.Karakuş, C. ve Çağlayan,K. T. (2016). Hayat Bilgisi Öğretim Programında ve ders kitaplarında somut olmayan kültürel mirasın yerinin incelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies, 45, 393-405. Türe, H. (2022). Sürdürülebilir kalkınma bağlamında kültürel miras. Aydoğdu, B. ve Selanik Ay, T., Ed. Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim içinde, ss.153-166. Ankara: Vizetek Yayıncılık |