Okuma Listesi |
Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler: toplumsal yaşama disiplinlerarası bir bakış. C. Öztürk (Ed.). Sosyal bilgiler öğretimi içinde (s. 1-31). Ankara: Pegem A Yayıncılık. Sözer, E. (2008). Sosyal bilgiler dersinin tanımı, kapsamı ve ilköğretim programındaki yeri. Ş. Yaşar (Ed.). Hayat Bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi. içinde (s.41-55). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Çengelci, T. (2010). İlköğretim beşinci sınıf sosyal bilgiler dersinde değerler eğitiminin gerçekleştirilmesine ilişkin bir durum çalışması. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.Türe, H. ve Deveci, H. (2017). Aileden çocuğa sosyal bilgiler eğitimi: Uygulama örneği. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 1(1), 1-21.Deveci, H. ve Selanik Ay, T. (2014). Sosyal bilgiler dersinde çocuktan çocuğa öğretim yaklaşımına ilişkin öğretim uygulaması. İlköğretim Online, 13(1), 1-16.Deveci, H. (2009). Hayat bilgisi öğretiminde aile katılımı. B. Tay (Ed.). Hayat Bilgisi Öğretimi içinde (s.243-260). Ankara: Maya Yayıncılık.Deveci, H. (2002). Sosyal Bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.Martorella, P. H. (1998). Social studies for elementary school children developing young citizens. New Jersey: Prentice-Hall.Zarillo, J. J. (2016). Sosyal bilgiler öğretimi. (Çev: B. Tay ve S. B. Demir). Ankara: Anı Yayıncılık. |