Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Eğitim Programları ve Öğretim Programı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Harmanlanmış Öğrenme
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Harmanlanmış Öğrenme EPÖ520 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. ÇİĞDEM SUZAN ÇARDAK
Dersin Veriliş Biçimi Yüz-yüze ve çevrimiçi öğrenme ortamlarında harmanlanmış
Dersin Önkoşulları Yoktur.
Önerilen Dersler None
Okuma Listesi Açıkgöz, K. Ü. (2000). Etkili Öğrenme ve Öğretme. İzmir: Kanyılmaz MatbasAnderson, T. & Dron, J. (2011). Three Generations of Distance Education Pedagogy. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 12(3), 80–97. https://doi.org/10.19173/irrodl.v12i3.890Çardak, Ç. S. (2006). Çevrimiçi Derslerde Öğretme-Öğrenme Sürecinin Etkilliğinin Değerlendirilmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.Çardak, Ç.S. (2012). Harmanlanmış Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Etkileşimlerinin ve Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
Değerlendirme Arasınav, ödev, dönem sonu sınavı
Staj & Uygulama yok
Katalog İçeriği Harmanlanmış Öğrenme Kavramı; Harmanlanmış Öğrenmenin Özellikleri; Harmanlanmış Öğrenme Modelleri; Öğrenci ve Öğreticilerin Değişen Rolleri; Harmanlanmış Öğrenme Örnekleri; Araçlar ve Kaynaklar; Öğrenme Yönetim Sistemleri; İçeriğin Sunumu; Web Kaynakları Seçim Ölçütleri; Harmanlanmış Öğrenmede Etkileşim; Harmanlanmış Ders Tasarımı; Harmanlanmış Ders Planı; Çevrimiçi Tartışmalar; Bireysel Farklılıkları Dikkate Alan Harmanlanmış Ders İçin Stratejiler; Harmanlanmış Derste Ölçme ve Değerlendirme; Öğreticilere Sınıf Yönetimi İçin Öneriler.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri