Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ÇİĞDEM SUZAN ÇARDAK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz-yüze ve çevrimiçi öğrenme ortamlarında harmanlanmış |
Dersin Önkoşulları |
Yoktur. |
Önerilen Dersler |
None |
Okuma Listesi |
Açıkgöz, K. Ü. (2000). Etkili Öğrenme ve Öğretme. İzmir: Kanyılmaz MatbasAnderson, T. & Dron, J. (2011). Three Generations of Distance Education Pedagogy. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 12(3), 80–97. https://doi.org/10.19173/irrodl.v12i3.890Çardak, Ç. S. (2006). Çevrimiçi Derslerde Öğretme-Öğrenme Sürecinin Etkilliğinin Değerlendirilmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.Çardak, Ç.S. (2012). Harmanlanmış Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Etkileşimlerinin ve Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
Değerlendirme |
Arasınav, ödev, dönem sonu sınavı |
Staj & Uygulama |
yok |
Katalog İçeriği |
Harmanlanmış Öğrenme Kavramı; Harmanlanmış Öğrenmenin Özellikleri; Harmanlanmış Öğrenme Modelleri; Öğrenci ve Öğreticilerin Değişen Rolleri; Harmanlanmış Öğrenme Örnekleri; Araçlar ve Kaynaklar; Öğrenme Yönetim Sistemleri; İçeriğin Sunumu; Web Kaynakları Seçim Ölçütleri; Harmanlanmış Öğrenmede Etkileşim; Harmanlanmış Ders Tasarımı; Harmanlanmış Ders Planı; Çevrimiçi Tartışmalar; Bireysel Farklılıkları Dikkate Alan Harmanlanmış Ders İçin Stratejiler; Harmanlanmış Derste Ölçme ve Değerlendirme; Öğreticilere Sınıf Yönetimi İçin Öneriler. |