Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ÇİĞDEM SUZAN ÇARDAK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz-yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da e şkoşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
|
Okuma Listesi |
1. Dabbagh, Nada & Bennan-Ritland, Brenda (2005). Online Learning: Concepts, strategies, and application. Upper Saddle River N.J. : Pearson/Merrill/Prentice Hall.2. Jolliffe, Alan (2001). The Online Learning Handbook. London : Kogan Page.3. Lai, Kwok-Wing (Edi.). (2005). E-Learning Communities: Teaching and learning with the web. New Zelland: University of Otoga Press. |
Değerlendirme |
1 Arasınav, 1 Ödev/Uygulama, 1 Dönem sonu sınavı. Sınavlar açık uçlu sorulardan oluşacaktır. Ödev/uygulama çalışması için öğrencilerin e-öğrenmeye yönelik bir etkinlik tasarlamaları, uygulamaları ve değerlendirmeleri gerekmektedir. |
Staj & Uygulama |
Öğrenciler öde kapsamında e-öğrenme uygulaması yapacaklardır. |
Katalog İçeriği |
E Öğrenmeye İlişkin Temel Kavramlar; Öğrenme Kuramları ve E Öğrenme: Davranışçı öğrenme kuramı Bilişsel öğrenme kuramı Yapılandırmacılık Bağlantıcılık Öğrenme kuramlarına göre e öğrenmenin tarihsel gelişimi; E Öğrenmede Öğrenen ve Öğretenin Değişen Rol ve Görevleri; E Öğrenme Teknolojileri: Web 2.0 araçları Sanal dünyalar ve oyunlar Öğrenme yönetim sistemleri; E Öğrenme Süreci: Öğretim yöntem ve teknikleri Etkinlikler Örnekler; E Öğrenmede Yeni Yönelimler: Kitlesel açık çevrimiçi dersler Uyarlanabilir e öğrenme Harmanlanmış öğrenme U öğrenme; E Öğrenme Uygulaması: E öğrenme süreci tasarlama E öğrenmeyi uygulama E öğrenme uygulamasını değerlendirme. |