| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
ARAŞ. GÖR. UMUT SUNKAR |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
- |
| Değerlendirme |
1 ara sınav 1 final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Yapay Zekanın Oyunlardaki Yeri ve Tarihi Gelişimi; Oyunlarda Yapay Zeka Kullanım Alanları; Kural Tabanlı Sistemler ve Durum Makineleri; Arama Algoritmaları ve Karar Ağaçları; Yol Bulma ve Navigasyon Sistemleri; Öğrenen Yapay Zekâ Modelleri; Yapay Zekâ ile Dinamik Oyun Mekanikleri; Duygusal Tepki Üreten Sistemler; Oyunlarda Yapay Zekâ Etiği; Oyun Motorlarında Yapay Zekâ Uygulamaları; Yapay Zekâ Destekli Hikâye Anlatımı; Oyuncu Modellenmesi ve Uyarlanabilirlik; Generatif AI ile Oyun Varlığı Üretimi; Proje Geliştirme Süreçleri; Uygulama Senaryoları ve Vaka Analizleri. |