| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ NEJDET KARADAĞ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Bu dersle ilişkili önerilen okuma listesi yoktur. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Hizmet kavramı ve özellikleri;Bireysel ve örgütsel hizmet odaklılık;Telefonda etkili iletişim becerileri;Değişimin bireyler için önemi;Planlı değişim yönetimi;Değişim yönetiminde lider rolün özellikleri;Takım kavramı, amacı ve temel özellikleri;Takım performansı ve takım ruhunun önemi;Stres kavramı, stresin çalışanlar ve işletmeler üzerindeki etkileri;Çağrı merkezlerinde stres ve öfke yönetimi;Müşteri değeri ve tatmin kavramı;Müşteri tanımı, davranış çeşitleri ve özellikleri;Müşteri davranışlarına göre tutum geliştirme;Telefonda yaşanabilecek iletişim engelleri;İletişimde profesyonel yaklaşım;Etkili iletişim;Telefon görüşmesi yönetimi;Problem çözme teknikleri |