1 |
Ekip üyesi olarak çalışır ve sorumluluk alır. |
2 |
Alanında temel düzeyde bilgi sahibidir. |
3 |
Alanındaki yasal düzenlemeler, mesleki standartlar ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. |
4 |
Alanındaki örgütlerin iç ve dış çevre faktörleri hakkında bilgi sahibidir. |
5 |
Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. |
6 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgileri iş ortamında ve mesleğinde kullanır. |
7 |
Alanı ile ilgili hizmet süreçlerini, tüketici ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda ve tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, değerlendirir, geliştirir ve hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm önerir. |
8 |
Alanı ile ilgili sorunları tespit eder, çözümler üretir ve sunar. |
9 |
Öz değerlendirme yapar ve uygulamalardan sonuç çıkarır. |
10 |
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. |
11 |
Alanındaki işleri ve mesleğini yerine getirirken bağımsız çalışır. |
12 |
Alanı ve mesleği ile ilgili güncel gelişmeleri takip eder. |
13 |
Alanı ile ilgili bilgi ve becerilerini yaşam boyu öğrenme bilinciyle sürekli günceller ve geliştirir. |
14 |
Bireyler arası ve kültürler arası etkin iletişim kurar. |
15 |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
16 |
Hizmet sunulan kişilerin özel hayatlarının mahremiyeti ve gizliliği konusunda yeterli bilince sahip olur. |
17 |
Kişisel bakıma, hijyene, giyime ve görünüme alanının gerektirdiği şekilde özen gösterir. |
18 |
İnsanlar ve kültürler arasındaki farklılıklara duyarlı olur, hoşgörü ve saygı gösterir. |
19 |
Birlikte çalıştığı insanların mesleki bilgi ve becerilerini geliştirir ve performanslarını adil biçimde değerlendirir. |