Recommended Reading List |
Seyahat Acentacılıgı ve Tur Operatörlügü, Bölüm adı:(Seyahat Isletmeleri ve Bilisim Sistemleri)(2016)., SEZGIN ERKAN, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Editör:Erkan Sezgin, Basım sayısı:1,Sayfa Sayısı 211, ISBN:978-975-06-1878-9, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2874435)Cook Roy, A., Yale Laura, J., & Marqua Joseph, J. (1999). Tourism–The Business of Travel. New Jersey: Prantice-Hall Inc, 286.Gee, C. Y., Choy, D. J., & Makens, J. C. (1984). The travel industry. AVI Publishing Company, Inc.Hacıoğlu, N. (2006). Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü. Ankara:Nobel Yayın Dağtım Holloway, J. C. & N. Taylor. (2009). The Business of Tourism, (8th edition), London:Pearson.İçöz, O. (2000). Seyahat Acentaları ve Tur Operatleri Yönetimi. Ankara: Turhan KitabeviMiddleton, V. T., & Clarke, J. R. (2012). Marketing in travel and tourism. Routledge.Syratt G.. (1995), Manuel of Travel Agency Practice, Oxford Butterworth Heinnemann Ltd. Witt, S. F., & Moutinho, L. (1989). Tourism marketing and management handbook. Prentice Hall.Yale, P. (1995). The business of tour operations , Mlaysia: Longman Group Ltd.Yarcan, Ş, (1994). Turizm Endüstrisinin Yapısı, İstanbul: Boğaziçi Üniversitesi Yayını.Yarcan, Ş. ve Peköz (1997). M. Seyahat İşletmeleri, İstanbul: Boğaziçi Üniversitesi Yayını. |
Catalog Content |
Industrial Tourism and Travel: Tourism and Industrial Tourism Terms; Service Industries and Tourism, Analysing Industrial Tourism, A Main Product of Tourism Industry: Inclusive Tour. Production and Distribution Network for Tourism Industry: Suppliers in Tourism, Distributors in Tourism, Other Supplying Services in Tourism. Travel Sector of Industrial Tourism: Tour Operators, Travel Agencies. The Operations of Travel Companies: Package (Inclusive) Tour Process, Operations of Travel Agencies. Automations in Travel Companies, New Age and New Travel Intermediaries. |