Recommended Reading List |
Reading List:Kurulgan, M. (2015). Çağdaş bilgi ve belge merkezlerinde yönetim ve organizasyon: Literatüre yönelik karşılaştırmalı bir analiz. Ankara. Türk Kütüphaneciler Derneği.Kurulgan, M. (2004). Bilgi teknolojisinin üniversite kütüphanelerinde yönetim işlevleri üzerine etkileri ve Türkiye’deki uygulamaya ilişkin bir araştırma. Yayımlanmamış doktora tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir.Kurulgan, M. (2005). Bilgi teknolojisinin yapısal ve yönetsel açılardan bilgi-belge merkezlerine getrdiği yenilikler. Bilgi Dünyası, 6(2), 171-192.Kurulgan, M. (2007). Bilgi ve belge hizmetlerinde mükemmeli yakalamak: Örnekedinme. Bilgi Dünyası, 8(1), 30-48.Kurulgan, M. ve İspir, B. (2009). Bilgi-belge merkezlerinin yönetimi: Türkiye’deki literatüre yönelik içerik analizi. Bilgi Dünyası, 10(2), 205-230.Koçel, T. (2011). İşletme yöneticiliği (8. bs.). İstanbul: Beta.Besler, S. ve Tonus H.Z. (Ed.). (2014). Yönetimde güncel yaklaşımlar. Eskişehir. AÖF yayınları.Saruhan, Ş.C. ve Yıldız, M.L. (2013). Çağdaş yönetim bilimi (2. bs.). İstanbul: Beta.Yeniçeri, Ö. (2006). Yönetimde yeni yaklaşımlar. İstanbul: IQ.Yılmaz, E. (2005). Bilgi merkezlerinde toplam kalite yönetimi. Ankara: Alp.Yontar, A. (1995). Kütüphane ve belge-bilgi merkezlerinde bilimsel yönetimin önemi: İstanbul: TKD İstanbul Şubesi.Al, U. (2002). Üniversite kütüphanelerinde bilgi hizmetlerinin pazarlanması: Beytepe Merkez Kütüphanesi örneği. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.Parlak, B. (2016). Yönetim bilimi ve çağdaş yönetim teknikleri. İstanbul: Beta.Bedük, A. (Ed.). (2011). Modern yönetim teknikleri. Ankara: Gazi.Bakan, İ. (2015). Çağdaş yönetim yaklaşımları. İstanbul: Beta. |