Recommended Reading List |
Özbek, Meral (2006). Popüler Kültür ve Orhan Gencebay Arabeski, 6. Baskı, İstanbul: İletişim, ss. 61-95.Yaylagül, L. Ve Nilüfer Korkmaz (Der.) ( 2007). Medya Popüler Kültür ve İdeoloji. Ankara: Ütopya, ss. 125-138.Tellan, Derya (2009). “Bir tüketim eylemi olarak popüler kültür”, Medya ve Popüler Kültür, Ed. Enderhan Karakoç, Konya: Literatürk, ss. 59-86.Dağtaş, Banu (2013). Reklamı Okumak, 2. Baskı, Ankara: Ütopya, ss. 17-48.Stokes, Martin (2000). “Kültür Endüstrileri ve İstanbul’un Küreselleşmesi”, İstanbul Yerel ile Küresel Arasında, Der.: Çağlar Keyder. İstanbul: Metis, ss. 145-172.Yarar, Betül (2008). “Politics of/and Popular Music : An Analysis of the History of Arabesk Music from the 1960s to the 1990s in Turkey, Cultural Studies, Volume 22, No:1, pp. 35-79 Özgür, İren (2006). “Arabesk Music in Turkey in the 1990s and Changes in National Demography, Politics, and Identity”, Turkish Studies, Volume 7, Issue 2, pp. 175-190. |