Recommended Reading List |
Van Dijk, T. (1995) “The Mass Media Today: The Global Context: Discourses of Domination or Diversity,” Journal of the European Institute for Communication and Culture, (2:2), s. 27-45Punathambekar, A. ve Scannell, P. (2013). “Back to the future: Media and communication studies in the 21st century,” Media, Culture and Society, 35(1), s. 3-8.Hepp, A. (2014) Medyatikleşen Kültürler, s. 27-62Adorno, T.W. ve Horkheimer, M. (1944) “Kültür Endüstrisi: Kitlelerin Aldatılması Olarak Aydınlanma,” T. W.Adorno ve M. Horkheimer, Aydınlanmanın Diyalektiği içinde, s. 7-62Adorno, T. W. (1975) “Kültür Endüstrisini Yeniden Düşünmek,” s. 76-83Williams, K. (2003) “The Censorship of Money: Theories of Media Ownership and Control,” Understanding Media Theory içinde, s. 73-95Sözeri, C. ve Z. Güney (2011) Türkiye’de Medyanın Ekonomi Politiği, s. 15-84Turner, G. (2002) İngiliz Kültürel Çalışmaları, (Ankara: Heretik Yayınları, 2016), s. 235-274.Hall, S. (1984) “İdeolojinin Yeniden Keşfi: Medya Çalışmalarında Baskı Altında Tutulanın Geri Dönüsü,” Medya, İktidar, İdeoloji içinde s. 82-101Hall, S. (1989) “İdeoloji ve İletişim Kuramı,” Medya, Kültür, Siyaset içinde, s. 79-97.Croteau, D. ve Hoynes, W. (2014). “Media in a Changing Global Culture,” Media/Society: Industries, Images, and Audience içinde, s. 334-356Rantanen, T. (2005) “The Media and Globalization,” s. 1-29John B. Thompson, (1999) “İletişimin Küreselleşmesi,” Küresel Dönüşümler (Der. D. Held ve A. McGrew, İstanbul: Phoenix yayınları, 2014) içinde, s. 295-310Robert W. McChesney, Yeni Küresel Medya, Küresel Dönüşümler içinde, s. 311-319Herman, E ve N. Chomsky (1988). Rızanın İmalatı. Kitle Medyasının Ekonomi-Politiği, s. 66-105, 361-371Dursun, Ç. (2004) “Haberde ‘Gerçekliğin İnşa Edilmesi’ Ne Demektir?” Haber, Hakikat ve İktidar İlişkisi içinde, s. 37-63Hermide, A. (2014) “Sanal Ortam Haber Ağı Olarak Twitter,” Twitter ve Toplum içinde, s.466-478Corner, J. (2007) “Media, Power and Political Culture,” Media Debates içinde, s. 211-226.Kurban, D. ve Sözeri, C. (2012) İktidarın Çarkında Medya: Türkiye’de Medya Bağımsızlığı ve Özgürlüğü Önündeki Siyasi, Yasal ve Ekonomik Engeller, s. 15-69.Tunç, A. (2015) “In Quest for Democracy. Internet Freedom and Politics in Contemporary Turkey,” Digital Transformations in Turkey içinde, s. 207-217Kellner, D. (2003) “Medya Kültürü ve Gösterinin Zaferi,” Medya Gösterisi içinde s. 19-74.Ergur, A. (2016) “Enformasyon Çağında Yabancılaşma, Ağ Toplumunda Anomi: Yeni Hakikat Rejimi ve Bölünmüş Gerçeklik Deneyimi,” Buruk Şenlik içinde, s. 17-53.Meyer, T. (2002) Medya Demokrasisi. Medya Siyaseti Nasıl Sömürgeleştirir?, s. 115-151 Binark, M vd. (2014) “Sosyal Medya ve Siyasal İletişim,” Siyasetin Yeni Hali,içinde, s. 19-49Fuchs, C. (2014) Twitter ve Demokrasi: Yeni Bir Kamusal Alan?; Sosyal Medya içinde, s. 248-290Binark, M. vd. (2015) “Türkiye’de Twitter’da Trol Kültürü,” Toplum ve Bilim, (135), s. 124-157Gidişoğlu, S ve K. Rızvanoğlu (2011) “Nationalism on the Internet: A Discursive Analysis of the Turkish Case,” Boğaziçi Journal , Vol. 25, no. 2 (2011), s. 83-107.Çoban Keneş, H. (2015) Yeni Irkçılığın “Kirli” Ötekileri, s. 25-68Akdeniz, Y. (2016) İnternette Irkçılık, s. 3-36, 175-179.Binark, M. (2010) “Nefret Söyleminin Yeni Medya Ortamında Dolaşıma Girmesi ve Tüketilmesi,” Yeni Medya’da Nefret Söylemi içinde, s. 11-43Vardal, Z.(2015) “Nefret Söylemi ve Yeni Medya,”Maltepe Ü. İletişim F. Dergisi, , s. 132-156Trend, D. (2007) Medya’da Şiddet Efsanesi, s. 21-97, 144-163Giroux, H. (2005) “Beyond the Spectacle of Terrorism: Rethinking Politics in the Society of the Image,” Situations: Project of the Radical Imagination, Vol 2(1) s. 17-42Çoban, B. (2010) “Medya, Toplumsal Bellek ve Barış,” Medya, Barış ve Savaş içinde, s. 9-41Witte, J. C. ve Mannon, S.E. (2010). The Internet and Social Inequalities, s. 1-19Witte, J. C. ve Mannon, S.E. (2010). “Inequality and the Future of the Internet,” The Internet and Social Inequalities içinde, s. 143-157 Fuchs, C. (2008) “Digital Exclusion: Digital Divides,” Internet and Society içinde, s. 213-224.Saka, E ve A. Sayan (2016) “Büyük Veri Nedir? Olanaklar ve Sınırlılıklar,” Dijital içinde, s. 87-108 |