Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eskişehir Meslek Yüksekokulu
  • Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü
  • Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Turizmde Tüketici Davranışları
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Turizmde tüketici davranışlarının tanımlayabilecek ve tüketicilerin satın alma davranışını etkileyen faktörleri hakkında bilgi sahibi olabilecektir.
  • Kültürel faktörleri açıklar.
  • Sosyal faktörleri açıklar.
  • Kişisel faktörleri açıklar.
  • Psikolojik faktörleri açıklar.
  • Turizmde tüketici satın alma sürecini yönetebilecektir.
  • Turizmde ihtiyacın ortaya çıkması aşamasını açıklar.
  • Seyahat etmeye ve tatil yapmaya motive olan kişinin bilgi arama aşamasını açıklar.
  • Seyahat etmeye ve tatil yapmaya motive olan kişinin alternatifler arasından karşılaştırmalar yaparak en uygun seçeneği belirleyeceği aşamasını açıklar.
  • Seyahat etmeye ve tatil yapmaya motive olan kişinin nihai karara vardığı aşamayı açıklar.
  • Tüketicinin satın alma öncesi üründen beklentileri ile satın alma sonrası gerçekleşenlerin karşılaştırmasına dayanan aşamayı açıklar.
  • Genel olarak turist tipolojilerini tanımlayabilecektir.
  • Cohen'in tipolojisini bilir.
  • Plog'un tipolojisini bilir.
  • Smith'in tipolojisini bilir.
  • Turizmde tüketici satın alma sürecini yönetirken çevereye duyarlı ve sorumlu tüketim ilkelerini uygulayabilecektir.
  • Ürün hazırlama sürecinde çevre dostu ilkeleri gözeterek çevreyi korur.
  • Çevreye duyarlı davranarak sürdürülebilir turizme katkıda bulunur.
  • Turizmde yaygın olarak kullanılan motivasyon teorileri hakkında bilgi sahibi olacaktır.
  • Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisini açıklar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri