Katalog İçeriği |
Turizmde Tüketici Davranışlarının Tanımı; Tüketici Davranışları; Tüketicilerin Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler; Kültürel Faktörler: Kültür, Alt kültür, Sosyal sınıf; Kişisel Faktörler: Yaş, Meslek, Ekonomik özellikler, Cinsiyet ve medeni durum, Yaşam tarzı, Kişilik; Sosyal Faktörler: Referans grupları, Aile, Roller ve statüler; Psikolojik Faktörler: Motivasyon, Algılama, Öğrenme, Tutum ve inançlar; Turist Tipolojileri; Turizmde Tüketici Satın Alma Süreci: İhtiyacın ortaya çıkması, Seçeneklerin belirlenmesi, Seçeneklerin değerlendirilmesi, Alım kararı, Alım sonrası davranışlar; Çevreye duyarlı ve sorumlu tüketim. |