Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Turizm Fakültesi
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Turizmde Halkla İlişkiler Kampanyaları
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Öğrenciler müşteriden alınan brifin halkla ilişkiler stratejisine dönüştürülmesi sürecini kavrayabilecektir.
  • Müşteri brifine hazırlıklı olarak katılmak için gerekli çalışmaları yapar. Müşteri brifinden en üst düzeyde yararlanmak için sorulması gereken soruları saptar. Brif sürecini sorularla yönlendirir. Brif sonrası kampanya grubu toplantısını düzenler ve iş bölümü yapar. Alınan brifteki iletişim sorunu ya da iletişim fırsatını belirler. Belirlenen iletişim sorunu ya da fırsatını halkla ilişkiler stratejisi biçiminde ifade eder.
  • Öğrenciler kurumsal iletişim hedeflerini, etkili ve uygulanabilir halkla ilişkiler stratejilerine dönüştürebilecektir.
  • Yönetici özetini oluşturur. Durum analizi bileşenlerini plan içinde ayrı başlıklar altında sıralar. Halkla ilişkiler stratejisini yalın bir dille yazar. Kullanacağı halkla ilişkiler araçlarını saptar ve plan içinde gerekçelendirir. Yaratıcı uygulamaları plan içinde verir ve gerekçelendirir. Saptamış olduğu halkla ilişkiler stratejisine uygun medya seçimi ve planını rapor içinde belirtir. Saptamış olduğu halkla ilişkiler hedeflerine ne oranda ulaştığını saptayacak kampanya sonrası ölçüm araçlarını saptar ve rapor içinde gerekçelendirir.
  • Öğrenciler kampanya planlaması aşamalarına uygun olarak bir kampanya planı geliştirir.
  • Yönetici özetini oluşturur. Durum analizi bileşenlerini plan içinde ayrı başlıklar altında sıralar. Halkla ilişkiler stratejisini yalın bir dille yazar. Kullanacağı halkla ilişkiler araçlarını saptar ve plan içinde gerekçelendirir. Yaratıcı uygulamaları plan içinde verir ve gerekçelendirir. Saptamış olduğu halkla ilişkiler stratejisine uygun medya seçimi ve planını rapor içinde belirtir. Saptamış olduğu halkla ilişkiler hedeflerine ne oranda ulaştığını saptayacak kampanya sonrası ölçüm araçlarını saptar ve rapor içinde gerekçelendirir.
  • Öğrenci etkili bir kampanya sunuşu gerçekleştirebilecektir.
  • Kampanya grubu danışmanına prova sunuşu yapar. Sunuşa uygun biçimde giyinir. Sunuş zaman planına uyar. Sunuş öncesi teknik hazırlıkları tamamlar. Sunuşa ahenkli ve etkili biçimde katılır. Kampanya planı ve görsel malzemelerini sunar. Kampanya raporunda yapılması gereken değişiklikleri yapar ve raporu zaman planına uygun olarak teslim eder.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri