Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ PINAR ŞENEL |
Dersin Veriliş Biçimi |
Ders yüz yüze olarak yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Kozak, N., Kozak, M.A ve Kozak, M. (2010). Genel Turizm İlkeler-Kavramlar. Ankara: Detay Yayıncılık. Kozak, M. A. (Editör) (2012). Otel İşletmeciliği. Ankara: Detay Yayıncılık. Kozak, N., Özel, Ç. H. ve Karagöz Yüncü, D. (2011). Hizmet Pazarlaması. Ankara: Detay Yayıncılık. |
Değerlendirme |
1. ara sınav: Klasik (30)Ödev: Klasik (30)Final sınavı: Test (40) |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj ya da uygulama mevcut değildir. |
Katalog İçeriği |
Gastronomi Sektöründe Etik; Etik ve Benzer Kavramlar; Etik Teorileri; Temel Etik İlkeleri; Etik Türleri: Bireysel etik,İş etiği; Etik Faktörleri; Dünya Turizm Örgütünün Belirlediği Etik Standartları; Gastronomi İşletmelerinde Yaşanan Etik Sorunlar; Sorun Kaynakları; Konaklama İşletmelerinde Etik Sorunlar; Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Etik Sorunlar; Etik ve Müşteri Şikayetleri; Gastronomi Sektöründe Müşteri Hakları; Kusurlu Hizmet ve MüşteriŞikAyetleri; Müşteri ŞikAyet Davranışları. |