| 1 |
Birleşmiş Milletler Sürdürebilir Kalkınma Amaçlarını asgari düzeyde açıklayabilme |
X |
|
|
|
| 2 |
Ekip halinde veya bağımsız olarak çalışabilme |
X |
|
|
|
| 3 |
Türk ve dünya mutfaklarından tarifler hazırlayabilme ve ilgili süreci yönetebilme |
X |
|
|
|
| 4 |
İş yoğunluğu, stres ve baskı altında tutarlı kararlar alabilme |
X |
|
|
|
| 5 |
Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası hukuki düzenlemelere hâkim olabilme, meslek standartlarını ve etik ilkeleri uygulayabilme |
X |
|
|
|
| 6 |
Menü planlama, pişirme yöntemleri, sunum ve servis gibi temel aşçılık konularını açıklayabilme |
X |
|
|
|
| 7 |
Sahip olunan bilgiye dayanarak yazılı veya sözlü şekilde etkili iletişim kurabilme |
|
|
X |
|
| 8 |
Temel düzeyde güncel bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Turizm alanındaki başlıca olguları, kavramları ve ilkeleri temel düzeyde ifade edebilme |
X |
|
|
|
| 10 |
Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 11 |
Alanıyla ilgili girişimcilik becerilerini kavrayabilme |
X |
|
|
|
| 12 |
İş sağlığı ve güvenliği ilkelerini anlayabilme ve temel ilk yardım yöntemlerini uygulayabilme |
X |
|
|
|
| 13 |
Alanı ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilme, yenilikçi ve yaratıcı öneriler üretebilme |
X |
|
|
|
| 14 |
Temel düzeyde iletişim kurabileceği (Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde) yabancı dil becerisini edinebilme |
X |
|
|
|
| 15 |
Turizm sektörünün gerektirdiği hijyen ve sanitasyon kurallarını uygulayabilme |
X |
|
|
|