Katalog İçeriği |
Teknoloji yönetimi: Kavram, Süreç, Teknolojik tarih, Yükselen teknolojiler, Kullanılan teknolojilerin sınıflandırılması, Teknolojinin katkısı, Yeni teknolojiler ve eğilimler; Kalite yönetimi: Kavramlar, Kalite yönetim sistemi, Kalite ölçümü, Hizmet kalitesini artırma; Bilgi Yönetimi: Kavramlar ve bilgi türleri, Bilgi yönetimi kaynakları; İnsan kaynakları yönetimi: İK gelişimi, fonksiyonları, Kariyer yönetimi, Eğitim ve gelişim; Müşteri ilişkileri yönetimi: Kavramlar, Uygulamalar, Stratejiler; Çağrı merkezi güncel yönetim sorunları ve verimlilik: Bütçe kısıtları, Çalışan devir oranları, Organizasyon yapıları, İletişim sorunları, Teknoloji ve verimlilik. |