Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Turizm Fakültesi
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Gastronomide Halkla İlişkiler Kampanyaları
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Gastronomide Halkla İlişkiler Kampanyaları GMS324 IV.YARIYIL 3+0 4.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ PINAR ŞENEL
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Yılmaz, H. (2016). Gastronomi ve Medya. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları
Değerlendirme 1 Ara Sınav, 1 Dönem Sonu Sınavı.
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Halkla İlişkilerin Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarından Farkı: Reklamcılık, Kişisel satış, Doğrudan satış; Gastronomide Halkla İlişkiler Uygulamaları; Çalışma Projesi I: Konuların dağıtılması, Çalışma gruplarının oluşturulması; Stratejinin Belirlenmesi: Sorunun belirlenmesi, Durum analizi, Mesaj, medya ve etkinlik stratejilerinin belirlenmesi; Kampanyanın Planlanması ve Değerlendirilmesi: Uygulama planlarının hazırlanması, Kampanyanın ölçümlenmesi, Kampanyanın sunulması: Kampanya raporunun sunulması; Çalışma Projesi II: Konuların dağıtılması, Çalışma gruplarının oluşturulması; Stratejinin Belirlenmesi: Sorunun belirlenmesi, Durum analizi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri