Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ PINAR ŞENEL |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Yılmaz, H. (2016). Gastronomi ve Medya. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları |
Değerlendirme |
1 Ara Sınav, 1 Dönem Sonu Sınavı. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Halkla İlişkilerin Diğer Pazarlama İletişimi Araçlarından Farkı: Reklamcılık, Kişisel satış, Doğrudan satış; Gastronomide Halkla İlişkiler Uygulamaları; Çalışma Projesi I: Konuların dağıtılması, Çalışma gruplarının oluşturulması; Stratejinin Belirlenmesi: Sorunun belirlenmesi, Durum analizi, Mesaj, medya ve etkinlik stratejilerinin belirlenmesi; Kampanyanın Planlanması ve Değerlendirilmesi: Uygulama planlarının hazırlanması, Kampanyanın ölçümlenmesi, Kampanyanın sunulması: Kampanya raporunun sunulması; Çalışma Projesi II: Konuların dağıtılması, Çalışma gruplarının oluşturulması; Stratejinin Belirlenmesi: Sorunun belirlenmesi, Durum analizi. |