Recommended Reading List |
Ak, Şerife. (2008). “Öğrenme Yaklaşımlarına İlişkin Kavramsal Analiz”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 8:3, s. 693-720.Altan, Mustafa Zülküf. (1999). “Çoklu Zekâ Kuramı”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Sayı:17, ss. 105-117.Bağcı, Necati. (2003). “Öğretim Sürecinde Öğrenciye ve Öğrenim Amacına Yönelik Yeni Yaklaşımlar”, Milli Eğitim Dergisi. Sayı:159.Baş, Gükhan. (2011). “Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme- Öğretme Süreçlerine Yansıması”, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Sayı: 138-139, ss.14-28.De Bono, E. (1997). Altı Şapkalı Düşünce Tekniği. İstanbul: Remzi Kitabevi.Demirel, Ö. (2001). “Öğretimde Yenilikler”. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme. Ed.: M. Gültekin Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Ekici, G. (2002). “Gregorc Öğrenme Stili Ölçeği”. Eğitim ve Bilim. 27(123), 42-47.Fleege, P.O., Charlesworth, R., Burts, D.C., & Hart, C.H. (1992). Stress begins in kindergarten: A look at behavior during standardized testing. Journal of Research in Childhood Education, 7(1), 20– 26.Gelbal, S. (2013). Ölçme ve Değerlendirme. Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Guralnick, M.J. (1990). Major accomplishments and future directions in early childhood mainstreaming. Topics in Early Childhood Special Education, 10 (2), 1– 17.Güven, M. (2007). “Özel Okullarda ve Devlet Okullarında Okuyan Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri”. VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu- Bildiriler. 27 –29 Nisan. Eskişehir, ss. 485 –492.Güven, M. ve Kürüm, D. (2006). “Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış”. Sosyal Bilimler Dergisi. 6 (1), 75-89.Gözütok, D. (2003). Türkiye’de Program Geliştirme Çalışmaları. Milli Eğitim Dergisi, 160.Millî Eğitim Bakanlığı. (2013). Okul öncesi eğitimi programı. Ankara: Yazar.Ömeroğlu, E. (2012). “Okulöncesi Eğitim Ortamlarının Özellikleri”, Özel Öğretim Yöntemleri-I. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını. No: 1545.Özer, Bekir (2003). “Öğrenmeyi Öğretme”, Öğretimde Planlama ve Değerlendirme. Ed.: M. Gültekin. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.161-173.Selvi, K. (2013). “Felsefe ve Eğitim Arasındaki İlişki: Bilgi ve Öğrenme”. Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri. Editör: Meral Güven ve Gülay Ekici. PEGEM.Somuncuoğlu, Y. ve A. Yıldırım (1998). “Öğrenme Stratejileri: Teorik Boyutları, Araştırma Bulguları ve Uygulama için Otaya Koyduğu Sonuçlar”, Eğitim ve Bilim. 22 (110), 31-39.Sönmez, V. (2003). Program Geliştirmede Öğretmen El Kitabı. 10. Baskı, Ankara: Anı Yayıncılık.Wen, M.L. ve Tsai, C. (2006). University students’perceptions of and attitudes toward (online) peer assessment. Higher Education, 51, 27-44. |