Recommended Reading List |
Açıkgöz, Ü. K. (2003a). Aktif Öğrenme. İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları._______ (2003b). Etkili Öğrenme ve Öğretme. İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları. Aydın, A. (2003). Gelişim ve Öğrenme Psikolojisi. Dördüncü basım. İstanbul: Alfa Yayınları.Bağcı, Necati. “Öğretim Sürecinde Öğrenciye ve Öğrenim Amacına Yönelik Yeni Yaklaşımlar”, Milli Eğitim Dergisi. Sayı:159, Yaz 2003. İnternet Adresi: http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar /159/bagci.htm, Erişim tarihi: 15.02.2005.Çilenti, K. (1988). Eğitim Teknolojisi ve Öğretim. Ankara: Kadıoğlu Matbaası.Demirel, Ö (2003). Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: Pegem A Yayıncılık._______ (2000). Planlamadan Uygulamaya Öğretme Sanatı. Ankara: Pegem A Yayıncılık._______ (1996). Genel Öğretim Yöntemleri. Ankara: USEM Yayınları.Demirel, Ö. ve Zeki K. (2001). “Eğitimle İlgili Temel Kavramlar,” Öğretmenlik Mesleğine Giriş. Editör: Özcan Demirel ve Zeki Kaya. Ankara: Pegem A Yayıncılık.Deveci, H. (2003). Sosyal Bilgiler Dersinde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 1455.Erden, M. (1990). Sosyal Bilgiler Öğretimi. Ankara: Alkım Yayınları.Duruhan, K. (2000). “Öğrenme- Öğretme Süreçleri ve Aktif Öğretim Yöntemleri” Erzurum: IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongre Kitabı. ss.743- 751.Ercan, A. R. (2002). Etkin Öğrenme Sürecinde Öğretmen ve Yöntemler. Ankara: Başak Matbaacılık.Fidan, N. (1996). Okulda Öğrenme ve Öğretme. Ankara: Alkım Yayınevi.Klein, B. S. (1987). Learning. New York: McGraw-Hill Book Company. Miflin, B. (2004). “Adult Learning, Self Directed Learning and Problem-Based Learning: Deconstructing the Connections”, Teaching in Higher Education. Volume:9, Number:1.Özçelik, D. A. (1992). Eğitim Programları ve Öğretim (Genel Öğretim Yöntemi). Ankara: ÖSYM Yayınları.Özden, Y. (1998). Eğitimde Dönüşüm: Yeni Değer ve Oluşumlar. Ankara: Pegem Yayıncılık.Saban, A. (2002). Öğrenme-Öğretme Süreci: Yeni Teori ve Yaklaşımlar. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Senemoğlu, N. (2001). Gelişim Öğrenme ve Öğretim: Kuramdan Uygulamaya. Ankara: Gazi Kitabevi.Sönmez, V.(1994). Program Geliştirmede Öğretmen El Kitabı. Ankara: Anı Yayıncılık.Uçan, A. (1989) “Çağdaş Eğitimde Program Geliştirme Sürecine Genel Bir Bakış,” Malatya: İnönü Üniversitesi Eğitim fakültesi Eğitim Bilimleri Sempozyumu-Bildiriler. |