Recommended Reading List |
*Öztürk, Ü. (2006). Organizasyonlarda Performans Yönetimi, İstanbul: Sistem Yayıncılık. *Uyargil, C. (2008). İşletmelerde Performans Yönetim*Benligiray, S. (1999). İnsan Kaynakları Açısından Otellerde Performans Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, No: 1174.*Yıldız, O., Dağdeviren, M. ve Çetinyokuş, T. (2008). İşgören Performansının Değerlendirilmesi İçin Bir Karar Destek Sistemi ve Uygulaması, Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi, Cilt 23, No 1, 239-248.*Uyargil, C. (2010), “Performans Değerlendirme”, Bölüm: 5, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ed.: Cavide Uyargil, İstanbul: Beta Basım Yayım.*McCarty, A., Garavan, N. (2001). “360 Feedback Process: Performance Improvement and Employee Career Development”, Journal of European Industrial Training, 25/1.*Barutçugil, İ. (2002). Performans Yönetimi, İstanbul: Kariyer Yayıncılık.*Marr, B. (2009). Managing and Delivering Performance, Elsevier Ltd.*Luecke, R. (2008). Performans Yönetimi Çalışanlarınızın Etkinliğini Ölçün ve Geliştirin (çev.: Aslı Özer), Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Sertifika No. 11213. |
Catalog Content |
Importance And Features Of Performance Management: Basıc Concepts And Dıfferent Dımensıons Of Performance Management- Individual And Organizational Performance, Performance Evaluation, Performance Developing, Performance Management; The Importance And Benefıts Of Performance Management- Benefits Of Performance Management For Managers, Benefits Of Performance Management For Employees, Benefits Of Performance Management To The Business; Objectıves Of Performance Management- Purposes Of Performance Evaluation, Purposes For Performance Improvement And Development, Purposes For Performance Management |